דוח מחקר חדש: משוב ממנהלי משאבי אנוש על חוויותיהם עם MSP
סקירה כללית
דוח מחקר חדש נערך על ידי צוות המחקר של HRO Today, המעסיק משוב ממנהלי משאבי אנוש בכירים באמצעות סקרי שביעות רצון לקוחות, כחלק מדירוגי ה-Baker's Dozen Customer Satisfaction Ratings™. סקר ייחודי בנושא MSP (Managed Servstart Provider) נשלח ל-42 ספקים ולרשימת המשתמשים של HRO Today. השאלון כולל 30 שאלות ומודד את הספקים בשלושה ממדים: רוחב שירותים, גובה העסקה ואיכות השירות.
מגמות בשירות
שימוש בשירותים
בשנת 2025, ממוצע השירותים המדווחים הוא 7.3, טווח המשתנה בין 6.6 ל-9.6 בשנים האחרונות. השירותים הנפוצים ביותר מאז 2020 כוללים את ניהול מאגר העבודה הזמנית, דיווח ואנליטיקה של כוח עבודה זמני, וניהול ציות וביצועים של ספקים, אשר נמצאים בחלק העליון של הרשימה מאז 2021.
גודל תוכניות MSP
במהלך חמש השנים האחרונות, גודלם של תוכניות ה-MSP ירד. בשנה 2025, 81% מהתוכניות מכסות פחות מ-2,000 עובדים, עלייה מהשיעור של 70% בשנה 2021. עם זאת, 6% מהתוכניות מכסות יותר מ-100,000 עובדים, השיעור הגבוה ביותר בחמש השנים האחרונות.
סוג מערכת יחסים
בין השנים 2021 ל-2025, נרשמה ירידה בשיעור של חוזים רב-שנתיים. בשנת 2025, 77% מהשירותים נחתמו על בסיס חוזה רב-שנתי, ירידה מ-89% בשנת 2021 ו-2022.
חידוש חוזים
בשנת 2025, שיעור החידוש החוזי עלה ל-78%, לעומת 71% בשנת 2024. הגידול בהיקף השירותים במהלך המשא ומתן נשמר על 54%, שיעור יציב בשלוש השנים האחרונות.
שביעות רצון לקוחות
בשנת 2025, 84% מספקי השירותים מדווחים על אמון בספק, ירידה מ-91% בשנת 2024. רמות האמון נמצאות בנקודת השפל הנמוך ביותר בשנים האחרונות. 85% מאמינים כי הספק מגיב היטב לביקורות ומשפר את התחומים הבעייתיים, ירידה מ-91% בשנת 2024.
דיווחים באנליטיקה
בשנת 2025, 91% מהספקים ציינו כי הדיווחים והאנליטיקה שהמספק מספקים עומדים בצרכיהם.
למידע נוסף על המגמות העיקריות, בקרו באתר HRO Today