AI התבגר באופן רשמי: חמש מגמות מה-SXSW 2025
בכנס SXSW 2025, התחום של הבינה המלאכותית (AI) הפך לנוכח לא רק בכותרות המושבים, אלא גם במעברים, בתורים לקפה ובשיחות אסטרטגיות המתרחשות מאחורי דלתות סגורות. נראה כי התחום עבר מעבר למושגים מלהיבים אל שינויים מעשיים שכבר משנים את הדרך בה חברות חושבות, פועלות ומצמיחות את עצמן. להלן חמש המגמות הנוכחיות בתחום הבינה המלאכותית וכן צעדים שהחברות יכולות לנקוט.
1. מעוזר לסוכן עצמאי
הבינה המלאכותית כבר לא רק תוספת. היא מתחילה להתבסס כחלק מהארגון. במעבדת ה-CMO של גוגל, התמודדו המשתתפים עם עתיד שבו משווקים מנהלים צוותי סוכני AI האחראיים על משימות כמו תכנון מדיה, אופטימיזציה יצירתית ואנליזות לקוח.
מה לעשות? התחילו לזהות משימות שיכולות להיות מועברות לסוכני AI – והכשרו את הצוות שלכם לנהל, ולא רק להשתמש, בכלים הללו.
2. מיצרנים למנצחים
הבינה המלאכותית משנה את תהליך היצירה. בהצהרה של ינעה ארנאס, סגנית הנשיא של CoreAI במיקרוסופט, δήמה כי "היא מסייעת להרחיק משימות שגרתיות שאני לא נהנה מהן, כדי שאוכל להתמקד בדברים שבהם אני יכול להוסיף יותר ערך."
מה לעשות? בנו כתיבת פקודות, בחירת מודלים ועריכת פלטי AI לתוך זרימות העבודה שלכם. אל תעסיקו רק את אנשי היצירה – redefin את תפקידיהם.
3. מאישיות להרשאה
מיתווה שיווק הצרכנים של פאראמונט, מישל גארסיה, ציינה כי "הבינה המלאכותית צריכה לשפר את חווית הלקוח, ולא להרגיש פולשנית." עם העלייה בהתאמה אישית מוגברת מגיעה גם בדיקה מוגברת – והמרווח לטעויות מצטמצם.
מה לעשות? הכפילו את האסטרטגיה של נתוני צד ראשון. מיינו את זרימות ההתאמה האישית שלכם דרך פרספקטיבה של פרטיות.
4. ממניע פרודוקטיביות למנוע צמיחה
שכחו מצמצום עלויות. החברות החכמות ביותר משתמשות בבינה המלאכותית כדי להניע הכנסות. ג'ניפר וורן, סגנית הנשיא הגלובלית לשיווק מותג ויצירה בעיתון Indeed, שיתפה כי אנליזות חיזוי ודגמים מונעי AI מציגים תוצאות מדידות.
מה לעשות? הוציאו את הבינה המלאכותית מתוך מעבדת החדשנות והעבירו אותה למדידת ביצועים. קִשְרוֹ את ההשקעות ב-AI ל-KPIs כמו ערך לקוח לאורך זמן, החזר על השקעות במדיה (ROI) ויעילות יצירתית.
5. מתודולוגיה ברורה
הבינה המלאכותית מלאה בסתירות. יש יותר תוכן אך פחות מקוריות, יותר רלוונטיות אך יותר אחידות, יותר מהירות אך פחות חשיבה לעומק. המשווקים המצליחים אינם רק ממדרים – הם שואלים את עצמם מה התפקיד של הבינה המלאכותית במותגם.
מה לעשות? קבעו גבולות ברורים היכן הבינה המלאכותית מוסיפה ערך והיכן שיפוט אנושי צריך להישאר. השתמשו בבינה המלאכותית כדי להעלות את הרף, אך תנו ליצירתיות להעלות את התקרה.
הבינה המלאכותית כבר לא אובייקט מבריק חדש. מדובר ביכולת דחופה. השאלה עבור המשווקים היא לא אם להשתמש בבינה המלאכותית – אלא איך להשתמש בה באחריות, ביצירתיות ובאסטרטגיה.
כפי שאמרה ארנאס: "אנחנו בעיקול חשוב בהיסטוריה האנושית… זה יהיה עוד אחד – אז קיבלו את זה.
החדשנות תהיה המפתח להצלחה בעידן הבינה המלאכותית!
שינויים בשיווק בעידן הבינה המלאכותית דורשים חדשנות והתאמה מהירה למגמות העתיד
התמיכה בחדשנות תהיה מרכיב חיוני להצלחה בעידן הבינה המלאכותית!
התפשטות הבינה המלאכותית בשוק דורשת התאמה מהירה וחדשנות constent
ההתאמה למגמות העידן החדש עשויה להיות מפתח להצלחה בעסקים
אני חושבת שהתפיסה החדשה על שיווק בעידן הבינה המלאכותית תקדם את העסקים באופן משמעותי.
מאמין בחשיבות התמיכה בחדשנות והתפתחות עסקית!
תודה רבה על העדכונים המעניינים!