תחרות חדשה בשוק העוגיות המלוחות: חברת אחוה נכנסת לקטגוריה וחברת עבאדי תובעת
אחוה משיקה סדרת עוגיות מזרחיות
חברת אחוה, יצרנית הטחינה והחלוה המובילה בישראל, נכנסת לראשונה לשוק העוגיות המלוחות ומשיקה סדרת עוגיות מזרחיות חדשה. הסדרה כוללת עוגיות בשלושה טעמים: קלאסי, שום ובצל, וזעתר. העוגיות אפויות בתנור וללא חומרים משמרים, עם מרקם קריספי מבחוץ ופריך מבפנים.
מחירים נמוכים ותחרות משפטית
המחיר המומלץ לצרכן נע בין 10 ל-13 שקלים לאריזת 400 גרם, מה שמקנה יתרון משמעותי בהשוואה ליצרנית המתחרה עבאדי, שבה מחירי העוגיות נעים בין 18 ל-21 שקלים לאריזת אותו משקל. בעקבות השקת הסדרה, הוגשה תביעה על ידי חברת עבאדי, המחזיקה בנתח שוק של כ-85% ומשויכת למחירים הגבוהים בקטגוריה. עבאדי טוענת כי אחוה העתיקה את מוצריה ותפגע בפעילותה.
אישור בית המשפט להמשיך בשיווק
בית המשפט המחוזי אישר לאחוה להמשיך בפעילות שלה, כאשר הפעילות תתבצע בכפוף לשינויי לוגו והגוון באריזות. למרות זאת, אחוה הצליחה לרשום הצלחה מהירה והגיעה לנתח שוק של 12% תוך חודשיים בלבד.
התגובה של סמנכ"ל השיווק
יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, ציין כי החברה פועלת למען הצרכן, והמשיקה מוצרים איכותיים במחירים נגישים. הוא מוסיף כי "אין עוררין שהמטרה היא לשפר את התחרות ולטובת הצרכן".
זמינות ושפעת כשרות
המוצרים של אחוה כשרים פרווה בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ירושלים וזמינים בכל רשתות השיווק, חנויות הנוחות והמכולות ברחבי הארץ.
תגובות נוספות
אלימות בכביש בקריית מלאכי: צעיר ריסס חומר לא ידוע בפניו של נהג בן 64.
תגים: אחוה, עבאדי, עוגיות מלוחות, שוק המזון, כשרות, אפייה, תחרות עסקית, צרכנות, מזון בריאות.