2025-02-22 16:16:00
OIG ממשיכה להוביל את השוק למרות האתגרים הבטחוניים והכלכליים
התמודדות עם המצב הביטחוני
בעקבות המצב הביטחוני והכלכלי המאתגר בישראל בשנה האחרונה, לא מעט חברות נדרשות להתאים את עצמן למציאות החדשה. איציק גבאי, מנכ"ל חברת OIG, המייבאת ומוכרת את המותגים טינקו ו-LAVO, מדבר על האתגרים הגדולים בבית העסק ועל הדרכים בהן החברה מצליחה לשמור על יציבות.
"ולמרות שאנחנו כיבואנים הושפענו רבות מהמצב הביטחוני, בנינו מערכות עבודה גמישות עם היצרנים ובכך הצלחנו לשמור על רצף האספקה", מציין גבאי. לדבריו, החברה הצליחה לפתח תכנון מלאים חכם יותר, כך היא יכולה להתמודד עם עיכובי תובלה.
השפעות כלכליות ושירותים חדשים
איציק גבאי מציין כי המלחמה הובילה לעיכובים ביבוא מוצרים, אך OIG הצליחה ליצור אספקה רציפה לדברי גבאי. "למדנו להחזיק מלאים למספר חודשים קדימה, וכך נוכל להימנע מחוסרים".
בנוסף, החברה השיקה שירות תיקונים מהיר במעבדה במודיעין, שמתאפשר ללקוחות לקבל את מכשיריהם לאחר תיקון בתוך שעתיים, יחד עם שירותי בית למבוגרים ואנשים עם מוגבלויות.
יוקר המחייה והשפעתו על מחירים
גבאי מדווח כי יוקר המחייה מהווה אתגר נוסף בשוק. "לאחר עליית המע"מ, שיקולינו היה האם להעלות מחירים, אך החלטנו להוזיל חלק מהמוצרים", הוא מוסיף. OIG מציעה מגוון מוצרים ברמות מחיר שונות, מה שמסייע לה להישאר תחרותית בשוק המוצרים החשמליים הביתי.
מגמות חדשות בשוק
OIG שואפת להמשיך ולהתעדכן בשוק, ומשווקת בקרוב שואב אבק חדש – טינקו S9, שיהיה המתקדם ביותר בשוק עם טכנולוגיות חדשניות.
למרות האתגרים, החברה רואה עלייה בביקוש לחלק מהמוצרים. "אנו רואים עלייה משמעותית במכירות של קטגוריות מסוימות", מדווח גבאי. הצרכן הישראלי נעזר בהמלצות ומחזיק בתודעה גבוהה לגבי השוק.
יתרונות OIG
סוד הצלחת OIG טמון בשירות ישיר ואישי ללקוחות, תוך דגש על חדשנות טכנולוגית, מה שמבדיל אותה מהמתחרים. "אנחנו תמיד יוצאים מגדרנו כדי לספק את חווית השירות הטובה ביותר", אומר גבאי.
תכניות לשנת 2025
בשנה 2025, OIG שואפת להרחיב את קווי המוצרים ולהגביר את הפצתם, במיוחד בצפון הארץ, שם היא מתכננת להציג את עצמה בולטים יותר. "המטרה שלנו היא להגיע לכל בית בישראל", מסכם גבאי.
OIG מתמקדת בהתחייבות שלה להציע שירות איכותי וחדשני, גם כאשר האתגרים ממשיכים להצטבר.
תגים
#OIG #מוצריחשמל #טינקו #שירותלקוחות #יוקרמחייה #עלייהביקוש #חדשנות