אל על נכנסת להיסטוריה – דירוג חמישה כוכבים ושוב בין 25 חברות התעופה המובילות בעולם!

הישג לאל על: בין 25 החברות המובילות בעולם בחוויית טיסה

דירוג APEX: הישגים מרשימים לאל על

חברת אל על, חברת התעופה הישראלית, זכתה השנה שוב בדירוג חמישה כוכבים של APEX (Airline Passenger Experience Association), המדרג את חוויית הטיסה על פי חוות דעת נוסעים. זו השנה החמישית ברציפות שהחברה זוכה לדירוג הגבוה. לראשונה בהיסטוריה שלה, אל על נכנסה לרשימת 25 החברות המצטיינות בקטגוריה זו.

ניתוח הדירוג

ארגון APEX, איגוד עולמי ללא מטרות רווח, מדרג חברות תעופה על בסיס מאות אלפי משובים מנוסעים ביותר מ-600 חברות ברחבי העולם. הדירוג מתמקד בחמישה פרמטרים עיקריים: שירות צוותי האוויר, מזון ומשקאות, מערכות בידור, נוחות המושבים, ושירותי גלישה (Wi-Fi). מתוך מאות החברות שנבחנו, פחות מ-7% בלבד דורגו ברמת חמישה כוכבים.

תגובת ההנהלה

אורן כהן בוטנסקי, סמנכ"ל לקוחות ושירות באל על, ציין כי כניסת החברה לרשימת 25 החברות המובילות היא עדות לשיפור המתמשך במערך השירות של החברה. "על אף אתגרי המלחמה, אל על ממשיכה להשתפר לאורך כל הדרך," אמר.

דינה בן טל-גננסיה, מנכ"לית אל על, הוסיפה כי "בטיחות וביטחון הם סדרי העדיפויות החשובים ביותר," והדגישה את חשיבות החום והדאגה שהצוותים מעניקים לנוסעים.

הבחנה בדירוגים שונים

APEX מחלקת את הדירוגים שלה לפי קריטריונים מחמירים. הרשימה היוקרתית ביותר, "APEX World Class Award", כוללת רק 10 חברות תעופה מרחבי העולם ומתבססת על קריטריונים של חוויית טיסה, בטיחות, קיימות וחדשנות טכנולוגית. אל על, על אף הישגיה המרשימים, אינה נכללת ברשימה זו.

אתגרים בסקירה השנתית

בחודש יוני, חברה אל על לא הצליחה להיכנס לעשירייה הראשונה בדירוג של Skytrax, הנחשב ל"אוסקר של ענף התעופה", ונשארה מחוץ ל-100 המקומות הראשונים גם בדירוג AirlineRatings.

כעת, כל העיניים נשואות אל הדירוגים של 2026, בתקווה שאל על תמשיך להפתיע ולהציב את עצמה גבוה ברשימות המובילות בעולם

Scroll to Top