דילוג לתוכן

קטגוריות נבחרות

אל על: שינויים בהנהלת מועדון הנוסע המתמיד ופרטי הטבות שמתמטים משדרוגים ללקוחות

2025-03-22 20:34:00

קומבינת ההטבות של אל על: מתחמקת משדרוג הלקוחות?

סיום תפקידו של מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד

שי, חדשות מפתיעות בתחום שירותי התעופה: רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על, הודיע כי יסיים את תפקידו לאחר חמש שנות כהונה. גלפרין ניהל את המועדון בתקופה שבה התמודדה החברה עם אתגרים רבים, ובמיוחד בעניין שדרוגים והטבות ללקוחות.

ההיבט הכלכלי של מועדון הנוסע המתמיד

על פי דוחות כלכליים, לקוחות היוקרה במועדון הנוסע המתמיד של אל על מספקים דחיפה משמעותית לרווחים של החברה. מערכת ההטבות שפותחה תחת ניהולו של גלפרין ניסתה להתמודד עם הביקוש ההולך וגובר לשדרוגים ותמריצים.

אתגרים בשדרוג לקוחות

למרות היתרונות הכלכליים שהביאו לקוחות היוקרה, תלונות על קשיים בשדרוגים והיעדר הטבות מספקות עלו בקרב המנויים. מדובר באתגר שהמועדון יידרש להתמודד עמו על מנת לשמר את נאמנות הלקוחות.

סיכום

עם סיום תפקידו של גלפרין, ספקות עולים לגבי העתיד של מועדון הנוסע המתמיד של אל על, והאם הוא יצליח להתמודד עם האתגרים הנוכחיים בתחום שדרוגי הלקוחות והטבות החברות.

תגיות

  • אל על
  • מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד
  • שדרוגים
  • הטבות ללקוחות
  • כלכלה
  • תעופה

שיתוף

מאמרים

רוצה לפרסם אצלנו ? הצעת מחיר?

Scroll to Top