ביונד אויל ופנדנגו מרחיבות את רשת ההפצה לאילת באמצעות שותפות חדשה עם מפיץ סיטונאי מוביל בישראל
שותפות אסטרטגית חדשה
ביונד אויל, חברה קנדית הנסחרת בבורסות קנדה (BOIL), גרמניה (UH9) ובשוק ה-OTC האמריקאי (BEOLF), ופנדנגו איסוף ומיחזור בע"מ, המפיצה הבלעדית של ביונד אויל בישראל, הודיעו על הרחבת רשת ההפצה שלהן לאילת, יעד הנופש הפופולרי בישראל. ההסכם עם רז-נתן מכירות והפצה בע"מ, שנחתם ב-19 במרץ 2025, נכנס לתוקף באותו היום וממנה את רז-נתן כזכיין הבלעדי למוצרי ביונד אויל באילת ובאזור הערבה.
אילת, המארחת מיליוני מבקרים מדי שנה, כוללת אלפי בתי מלון, מסעדות ואתרי נופש, וביונד אויל רואה בשותפות הזו הזדמנות להרחיב את טביעת הרגל שלה באחד המרכזים התיירותיים המרכזיים בישראל.
המוצר החדשני של ביונד אויל
חברת ביונד אויל פיתחה טכנולוגיה מתקדמת המיועדת לפתור בעיה עולמית בתחום המזון המטוגן, הנוגעת לשימוש חוזר בשמן במשך מספר ימים. שיתוף הפעולה עם רז-נתן נועד לחזק את נוכחותה של החברה בשוק ולספק לעסקים באילת אפשרויות בריאות יותר בהגשת מזון מטוגן.
שי מדיוני, מנכ"ל פנדנגו, שיבח את השותפות ואמר: "נרגשים לחזק את יכולות ההפצה שלנו ביעד התיירות הפופולרי של ישראל. עם הרשת המומחית של רז-נתן, אנו מתכננים להרחיב את טביעת הרגל שלנו לכל המלונות, המסעדות ועסקי שירותי המזון באזור."
תכנון לעתיד ושוק מקומי
ערן חלימי, מנכ"ל רז-נתן, ציין: "אנו גאים להפוך לזכיין הבלעדי של ביונד אויל באזורי אילת והערבה. המחויבות שלנו לחדשנות ועבודה עם מותגים איכותיים מתיישרת עם המטרות של ביונד אויל."
יונתן אור, מנכ"ל ביונד אויל, כינה את השותפות אבן דרך נוספת באסטרטגיה הצמיחה בחברה, כאשר הוא מוסיף: "אילת היא שוק אסטרטגי עם תנועת תיירות גבוהה וריכוז עסקים משמעותי בתחום שירותי המזון. אנו בטוחים שהידע של רז-נתן בשוק המקומי יאיץ את אימוץ המוצר שלנו."
הישגים נוספים
ההסכם הנוכחי מצטרף לשורת הישגים שהשיגה ביונד אויל בחודשים האחרונים, כולל התחלת מסחור בהודו, הסכם הפצה בפורטוגל ואישור ספק מחברת Restaurant Brands International (RBI), המפעילה רשתות אוכל מהיר בינלאומיות.
רצף ההתקשרויות החדשות מעיד על האצת אסטרטגיות הצמיחה הגלובליות והמקומיות של החברה, כמו גם על הביקוש הגובר לפתרונות מתקדמים בתעשיית המזון העולמית.