דילוג לתוכן

גילוי מגמות צרכניות חדשות: כיצד נתונים יכולים לעצב את תעשיית התיירות האירופית

וובינר: זיהוי מגמות צרכנים חדשות בתיירות

ניתוח נתונים ועידוד חדשנות

במסגרת וובינר שיתקיים בקרוב, נבחן כיצד ניתן לנצל נתונים ואינטליגנציה כדי לסייע ליעדים תיירותיים לזהות מגמות צרכניות חדשות ולהתאים את עצמם להתנהגויות בנסיעות המשתנות. באמצעות תובנות מניתוח שוק, ארגוני תיירות יכולים לצפות את הביקוש, להתאים חוויות ולחדד את אסטרטגיות השיווק שלהם.

הכוונה למוסדות תיירות אירופיים

מטרתו של מפגש ה-DataLab היא להעניק סמכויות לסוכנויות תיירות לאומיות (NTOs) כמו גם ל-DMOs ו-NTAs האירופיים לאמץ גישות מבוססות נתונים שמובילות לחדשנות, רלוונטיות ותחרותיות ארוכת טווח. בסביבה התיירותית הגלובלית המשתנה באופן תדיר, חשוב על מנת להישאר רלוונטיים ובולטים במגזר.

מציגים מומחים מהתחום

במפגש, ישתתפו נציגים של Visit Sweden, JTB Corp. ואמדיאוס (Amadeus) אשר יציגו תובנותיהם ואת הגישות החדשניות שלהם.

מי יכול להשתתף?

יש לציין כי ההשתתפות בוובינר שמורה רק לחברי ETC ולחברי האומות המאוחדות לתיירות (UN Tourism).

לסיכום, זו הזדמנות מצוינת עבור מוסדות בתיירות האירופיים לנצל את המידע היקר הזה כדי להבין ולתמרן את השוק המשתנה ולהשתלט על העתיד של התיירות

Scroll to Top