דילוג לתוכן

קטגוריות נבחרות

גם באובדן: גילי יוסקוביץ' משיקה פופ־אפ למותג אופנת המסיבות FRDM כאות הנצחה לחברתה רומי אליהו ברנט ז"ל

2025-03-10 04:33:00

"חור בלב בצורה שלך": גילי מחדשת את המותג שפתחה עם חברתה רומי שנרצחה בנובה

פופ־אפ לזכר רומי אליהו ברנט ז"ל

גילי יוסקוביץ, שורדת האירוע הטראגי בנובה, פתחה חנות פופ־אפ במטרה להנציח את חברתה רומי אליהו ברנט ז"ל, שנרצחה במסיבת הנובה ב־7 באוקטובר. הפופ־אפ של מותג האופנה FRDM נפתח בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה וימשיך לפעול עד יום חמישי הקרוב. יימכרו בו בגדי פסטיבלים ואביזרים מיוחדים במטרה לשמר את זכרה של רומי, שהותירה אחריה ארבעה ילדים.

שותפות אמיצה ואובדן כואב

יוסקוביץ, בת 42 מהיישוב סביון, שיתפה כיצד הכירה את רומי לפני 12 שנים בקמפינג של יוצאי חרדי. "נפשנו נקשרה", היא מתארת, והסבירה כיצד הפכו לשותפות עסקיות במטרה להקים מותג אופנה לפני שנה. הפופ־אפ הפך למיזם של הנצחה, לאחר שהאירוע בנובה פגע קשות בחייה של גילי ושינה את מסלול חייה.

החוויה בנובה

בליל המסיבה, יוסקוביץ ורומי הקימו דוכן למכירת בגדים. "בשעה 11 בלילה המסיבה נפתחה, ולא שיערנו את האסון שממתין לנו", שיחזרה גילי. "לא הצלחנו לברוח, רומי נרצחה מול עיניי". לאחר האירוע, היא התמודדה עם תחושות של אובדן וטראומה, ופנתה לטיפול במרכז 'איזון ארנה'.

פתיחת הפופ־אפ כאקט של חוסן

לאחר תקופה של התמודדות עם האובדן, גילי קיבלה פנייה מנעמי סימן טוב, מנכ"לית עופר הקניון, להקים פופ־אפ. "היה לי קשה אך לאחר שיחה עם בתה של רומי, שירה, החלטתי ללכת על זה", מספרת גילי, "שירה רצתה להנציח את אמא שלה".

המטרות של הפופ־אפ

המטרה העיקרית של הפופ־אפ היא לשמר את סיפור חייה של רומי. גילי מדגישה כי חלק מהמעבר לרעיון היה להביא את המודעות למותג FRDM שהן הקימו יחד. "צוות הקניון עזר מאוד, לא רצו מאיתנו כסף, ורק אמרו: 'תרימו את זה'".

האם יימשך הפופ־אפ?

גילי אינה בטוחה אם ימשיך הפופ־אפ מעבר לשבוע הקרוב, אך היא רואה זאת כהזדמנות להתחיל מחדש. "זה ניסיון לתת לנפש לגעת קצת בדברים שוב", היא מסכמת.

-: פרטי
תגיות: שבעה באוקטובר, נובה, מסיבת הנובה

שיתוף

מאמרים

רוצה לפרסם אצלנו ? הצעת מחיר?

Scroll to Top