דרכים פשוטות להפוך מבקרים באתר וורדפרס ללקוחות: המדריך המלא לאופטימיזציית שיעור ההמרה

אופטימיזציית שיעור ההמרה בוורדפרס: המדריך המלא

בעלי אתרי וורדפרס רבים חווים תנועה רבה, אך מתקשים להפוך מבקרים ללקוחות או מנויים. למעשה, שיעור ההמרה הוא מדד המרכזי להצלחת האתר. שיעור ההמרה הוא האחוז של מבקרים שביצעו פעולה רצויה, כגון רכישת מוצר, רישום לניוזלטר או מילוי טופס. על מנת לשפר את שיעור ההמרה, יש לבצע אופטימיזציה לאתר על בסיס התנהגות המשתמשים והערותיהם.

מהי אופטימיזציית שיעור ההמרה?

אופטימיזציית שיעור ההמרה (CRO) היא תהליך השיפור של האתר כך שיותר מבקרים יבצעו פעולה רצויה. שיעור ההמרה מחושב על ידי חלוקת מספר ההמרות במספר המבקרים הכללי והכפלה ב-100. לדוגמה, אם 50 אנשים רכשו מוצר מתוך 1,000 מבקרים, שיעור ההמרה שלכם הוא 5%.

CRO עוסקת בשיפורים מתמשכים המבוססים על התנהגות משתמשים אמיתית, משוב ובדיקות. מדדים חשובים לעקוב אחריהם כוללים:

  • שיעור המרה: אחוז המבקרים המשלימים מטרה, כגון רכישה.
  • שיעור מעורבות: האחוז של הסשנים בהם משתמשים היו פעילים.
  • השלמת אירועים: מספר פעולות ספציפיות, כגון הגשת טופס.
  • שיעור השלמת צ'קאאוט: אחוז המבקרים שמסיימים את הצ'קאאוט לאחר שהחלו בו.

מדוע אופטימיזציית שיעור ההמרה חשובה לבעלי אתרים?

CRO עוזרת להפיק יותר ערך מתנועה קיימת באתר. היא יכולה לסייע להפוך יותר מבקרים ללקוחות, מנויים או לידים, כל זאת מבלי להוציא עוד כסף על פרסום. שינוי קטן יכול להוביל לשיפורים גדולים בשיעור ההמרה. לדוגמה, הוספת פופאפ חכם עשויה להגדיל את הרישומים לניוזלטר ביום ב-600% מבלי להגדיל את התנועה.

המסלול לאופטימיזציית ההמרה

כדי להבין את תהליך האופטימיזציה, להלן מדריך תמציתי לשלבים הכרוכים בכך:

שלב 1: יסודות

בשלב זה, עליכם להבין את המבקרים שלכם ולקבוע מטרות ברורות. הכרת הקהל שלכם תעזור בכל אלמנט באתר, החל מכותרות ועד כפתורי קריאה לפעולה.

שלב 2: תובנות משתמש

בחנו כיצד אנשים יושבים באתר שלכם. השימוש בכלי חום יכול לעזור לזהות מה עובד ומה מפספסים.

שלב 3: שיפורים באתר

בצעו שינויים כדי לעודד את המבקרים לפעול, באמצעות קריאות לפעולה משכנעות ולנוחות בשימוש.

שלב 4: בניית אמון

הוסיפו הוכחת חברה (ביקורות, המלצות) וכלים שמייצרים תחושת דחיפות כדי להקל על המבקרים להרגיש בטוחים בפעולה.

שלב 5: צמיחה מתמשכת

שמרו על שיפור מתמשך במונחים של קמפיינים, אופטימיזציה למובייל והכוונה מחדש.

שאלות נפוצות באופטימיזציית שיעור ההמרה בוורדפרס

  • איך משפרים שיעורי המרה בוורדפרס?

השתמשו בכלים כמו OptinMonster וכלים אוטומטיים כדי ליצור פופאפים ממירים ולבדוק אסטרטגיות.

  • איך מודדים CRO?

על ידי מעקב אחרי מספר המבקרים המשלימים פעולה רצויה וניתוח הנתונים.

  • מה זה כלי CRO טוב?

כלים פופולריים כוללים את OptinMonster ו-MonsterInsights.

לסיכום, אופטימיזציה נכונה של שיעור ההמרה בוורדפרס יכולה לשדרג את האתר שלכם ולהגביר את הפניות, הלידים והמכירות. התמקדו בשיפור מתמשך ודאגו לעקוב אחרי המטרות שלכם על מנת להשיג הצלחות בכל שלב

Scroll to Top