2025-02-20 11:00:00
איך למכור חבילות מוצרים בווקומרס (שלב אחר שלב)
אסטרטגיות חבילות מוצרים להגדלת מכירות
חבילות מוצרים נחשבות לאסטרטגיה יעילה במיוחד להגדלת מכירות בחנויות מקוונות. דוגמה לכך היא חברת Smash Balloon, המוכרת תוספי מדיה חברתית. בנוסף למכירת כל תוסף בנפרד, הם מציעים גם חבילות שמסייעות ללקוחות לחסוך כסף ולהשיג גישה למספר תוספים.
חבילות מוצרים נותנות פתרון נוח ללקוחות, המאפשר להם לרכוש מספר פריטים במחיר מוזל, מבלי הצורך להחליט איזו פריט לקנות בנפרד. במדריך זה, נציג כיצד ניתן ליצור חבילות מוצרים בווקומרס, שלב אחר שלב.
האם חבילות מוצרים מגדילות מכירות?
כדי לשפר את המכירות בחנות הווקומרס שלכם, חבילות מוצרים עשויות להיות הפתרון שחיפשתם. אסטרטגיה זו משלבת מספר מוצרים לרכישה אחת במחיר מוזל. מחקר מצא כי הנחה של 45% יכולה להפתיע את הלקוחות ולהניע אותם לרכוש חבילה במקום מוצרים בודדים.
עם זאת, חבירה בין מוצרים אינה תלויה רק בהנחה – מספר המוצרים בחבילה משפיע גם הוא. לדוגמה, חבילות המיועדות למוצרים יקרים לרוב יהיו קטנות יותר, בעוד שעם מוצרים זולים, חבילות גדולות יותר יניבו ערך ממוצע גבוה יותר להזמנה (AOV).
הגבלות חבילות מוצרים בווקומרס
בעוד שהווקומרס כולל אפשרות בסיסית לחבירת מוצרים, יש לה מגבלות. הבעיה העיקרית היא שלא ניתן לקבוע מחיר חבילה מיוחדת שונה מסכום המחירים של המוצרים עצמם, דבר שהוא הרעיון המרכזי מאחורי החבילות המוזלות.
כיצד ליצור חבילת מוצרים בווקומרס
שלב 1: התקנת תוסף YITH WooCommerce Product Bundles
ליצירת חבילות מוצרים בווקומרס, יש צורך בתוסף אמין. אנו ממליצים על תוסף YITH WooCommerce Product Bundles. התוסף זמין בגרסה חינם ובגרסה פרימיום, כאשר אנו נשתמש בגרסה הפרימיום למדריך זה. אם תרצו לנסות את התכונות הבסיסיות, תוכלו להתחיל עם הגרסה החינמית.
שלב 2: יצירת חבילת מוצרי WooCommerce
כעת, נתחיל ליצור את החבילה הראשונה שלנו. ודאו כי כל הפריטים האישיים מוכנים במחסן הווקומרס שלכם. לאחר מכן, עליכם ללכת לקטגוריה "מוצרים" > "הוסף חדש". תנו לחבילה שלכם שם ותיאור מושכים. לאחר מכן, בקטגוריית "נתוני מוצר", בחרו ב-"חבילת מוצרים" מהתפריט הנפתח והתחילו להוסיף פריטים לחבילה.
שלב 3: הגדרת הגדרות חבילת המוצרים
פריט חשוב נוסף הוא ההגדרות הכלליות לחבילות המוצרים. בראש ובראשונה, יש לקבוע כיצד לטפל במצבים של חוסר זמינות במוצרים – האם להסתיר את החבילה, לסמן אותה כמחסור או להציג אותה ללא אפשרות רכישה. אנו ממליצים על האופציה השלישית, כך שהלקוחות יוכלו לראות מה כולל את החבילה גם אם חלק מהמוצרים אינם זמינים.
שלב 4: התאמת סגנון המוצר והתגים
על מנת שהחבילה שלכם תיראה מושכת, יש לעבור לקטגוריית "התאמה" ולבחור בסגנון מחירים. התאם את התגי המוצרים ועצב את הכפתור "הוסף לסל" לפי סגנון החנות שלך.
שלב 5: פרסום חבילת המוצרים
לאחר שסיימתם להגדיר את כל ההגדרות, תוכלו לחזור לחבילה שלכם וללחוץ על כפתור "פרסם". ברכות! חבילת המוצרים שלכם בווקומרס עכשיו זמינה לרכישה.
טיפים ושירותים נוספים לחנויות ווקומרס
כדי לקחת את חנות הווקומרס שלכם לשלב הבא, כדאי לשקול:
- הפעלת מעקב לקוחות בווקומרס עם Google Analytics – להבין את התנהגות הקנייה של לקוחות.
- קביעת זמני משלוח בווקומרס – מתאים לחנויות המציעות משלוחים מקומיים.
- שליחת קופונים לאחר ביקורת מוצר – לעודד יותר ביקורות עם תמריצים אוטומטיים.
בנוסף, אתם מוזמנים לבדוק את המדריך המלא של SEO בווקומרס וכן את ההמלצות שלנו לגבי תוספי נקודות ותגמולים.
לשאלות נוספות או פרטים על מדריכים נוספים, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות שלנו.
תגים: חבילות מוצרים, ווקומרס, אסטרטגיית מכירות, תוספי ווקומרס, חווית קנייה