דילוג לתוכן

קטגוריות נבחרות

החברים שגרים ליד: איך המלצות אישיות מביאות לעסקאות נדל"ן מוצלחות בשכונת גבעת הכלניות

2025-02-26 09:18:00

איך המלצה אישית משפיעה על בחירת מקום מגורים?

מגמות חדשות בשוק המגורים

ישראלים נוהגים לפתח מערכות יחסים אינטימיות עם חברים ובני משפחה, מה שמוביל לתופעה מעניינת בשוק הנדל"ן. כאשר הם מחפשים לרכוש דירה בפרויקט חדש, רבים מהם שואפים לא רק למצוא מקום מגורים חדש אלא גם להיות קרובים לאנשים החשובים להם.

השפעת הקשרים החברתיים

סקרי שוק מראים כי אנשים נוטים לשכנע את החברים והמשפחה לרכוש דירה בסמוך אליהם. השילוב בין הרצון להיות ליד אהוביהם לבין הדינמיקה הקהילתית החדשה בונה סוג של קהילת מגורים שבה רוכשים רבים מגיעים בעקבות קשרים חברתיים.

פרויקט CREATE כדוגמה מוצלחת

פרויקט CREATE של קבוצת BST ואמריקה ישראל בשכונת גבעת הכלניות, שוקד על יצירת קהילה מחוברת ומספק דירות איכותיות. הפרויקט כולל ארבעה מגדלים בני 16 קומות ו-25 בנייני בוטיק אינטימיים, המציעים מגוון דירות הכוללות מרחבים מתאימים לכל משפחה.

הצלחת שיטת "חבר מביא חבר"

מירי חן רותם, מנהלת המכירות בפרויקט, מדווחת כי כ-20% מהדירות נמכרו בשיטת "חבר מביא חבר". המוניטין של היזם, איכות התכנון והבנייה, והקשרים שנרקמים בין רוכשים ותיקים לחדשים, תורמים להצלחת השיטה.

דוגמאות לרוכשים

אלה וירון, הורים לשני ילדים, רכשו דירה בפרויקט בעקבות חבריהם. אלה מספרת: "מעבר לשכונה חדשה עם חברים גורם להסתגלות קלה יותר לכל המשפחה". חשוב להן לא רק להיות קרובים אלא גם לתמוך זו בזו.

אורית וחיה, חברות ותיקות, קיבלו החלטה דומה כאשר אורית סייעה לחיה לבחור דירה חדשה, ובכך אף נוצר קשר חזק יותר בין המשפחות.

קהילה חדשנית מתפתחת

לפי נתונים עדכניים, מעל 20% מהדירות בפרויקט נמכרו, וסביר להניח שהרוכשים החדשים יביאו בעקבותיהם רוכשים נוספים. זו לא רק הזדמנות למעבר דירה, אלא גם להקים קהילה חדשה שצומחת עוד לפני האכלוס.

מירי חן רותם מסכמת: "ככל שנתקדם בשיווק, אנו מצפים לראות יותר רוכשים מרוצים שמביאים את חבריהם למשקה ועזרה".


תגיות

נדל"ן # חברמביאחבר # פרויקטCREATE # גבעותהכלניות # קהילה_חדשה # ישראל

שיתוף

מאמרים

רוצה לפרסם אצלנו ? הצעת מחיר?

Scroll to Top