תערוכת המכוניות הבינלאומית של ניו יורק (NYIAS) חוגגת 125 שנה
תערוכת המכוניות הבינלאומית של ניו יורק (NYIAS) ציינה השנה את חגיגות השנה ה-125 שלה, וכל השחקנים הגדולים בתעשיית הרכב הגיעו לחגוג את האירוע המיוחד. בין התאריכים 18-27 באפריל, מאות אלפי חובבי רכב פקדו את מרכז ג'אביטס בעיר ניו יורק כדי לחקור את התערוכות, לתקשר עם המותגים המועדפים עליהם ואולי גם לעלות על ההגה במסלול ניסויים. בשטח התערוכה זיהינו חמישה טרנדים בולטים.
משחקים וסימולטורים
תערוכת NYIAS הכילה מספר לא קטן של משחקים, סימולציות נהיגה ותחרויות ידידותיות, כאשר זה היה מהלך נבון בהתחשב בכך שחלק ניכר מהמבקרים הגיעו עם ילדים. הונדה הציעה את אתגר המירוצים המורכב ממסכים מרובים, שבו המשתתפים התמודדו במהלך תקופות נבחרות, כאשר המנצחים קיבלו פרסים. בגרנטיוס, סימולטורי מרוצים מהדור החדש אפשרו למבקרים לשחק במשחק "Gran Turismo 7" בעוד הם נוהגים במכונית המירוצים של ג'נסיס. בנוסף, ניסאן השיקה תוכנית מתנות בת חמישה חלקים שהכילה ציד אוצרות בגינה, תחרות טריוויה וסיבוב עם מכונית Ariya EV. טויוטה, שהקדישה את מרבית התצוגה שלה לשיתוף פעולה עם ה-NFL, עסקה בפעילויות חיות כמו טריוויה עם קהל, שייטי במת ועוד פעילויות מהנות.
אביזרי סגנון חיים
רוב השחקנים הגדולים, כולל פורד, טויוטה, שברולט וג'נסיס, הקצו חלק מהמרחב בתצוגתם לסטודיו קטן לאביזרי סגנון חיים, שם הציעו מוצרים כמו ג'קטים, חולצות, חפצים אישיים ועוד למכירה. שווה להזכיר שרבים מהמבקרים בתערוכת הרכב הם אוהדים נלהבים, ולכן הם לא מהססים להוציא כסף על מוצרים בלעדיים הקשורים למותג.
הופעות מיוחדות
חלק מהמציגים ניסו להרתיע את המבקרים באמצעות הופעות של משפיענים וסלבריטאים. קיה, למשל, הזמינה את כוכב ה-NBA לשעבר לפעילות חתימות עם לטרל סקרוול כجزء מהstartים של המותג. אך מה שגנב את ההצגה היה דוגמן הרכב הבינלאומי אקירה נקאי, שהציג בבניית רכב בזמן אמת – דבר שלא קרה בעבר בתערוכה. הצגתו של נקאי על פורשה קררה S משנת 2006 משכה קהל רב.
בתים מחוברים
מותגים המעודדים את רכבי החשמל שלהם ניצלו את התערוכה כדי להדגים כיצד המוצרים והשירותים שלהם מתממשקים עם החיים היומיומיים באמצעות סצנות של בתים מחוברים, שבהן הוצגו תהליכים כמו טעינת רכב ופתרונות גיבוי לשקעים ביתיים. גם קיה וגם הונדה הלכו בדרך זו.
רצפות מעוצבות
בתערוכה נראו מספר מציגים שניצלו את הרצפות כדי להבחין בין סוגי השטח שהם יכולים להתמודד איתם או לספר סיפור סביב המוצר. ממגרשי כדורגל ועד הרים ומסלולי מפרצים, רכבים הוצגו במגוון סביבות.
תערוכת NYIAS 2025 הפכה להיות מפגש של חדשנות ומעורבות, מבחינת עיצוב תצוגות וחוויות מבקרים, והשפעתה ניכרת על העתיד של תערוכות בתחום הרכב