התעשייה האווירית מבשרת על קמפיין גיוס חדש בהשתתפות יובל רפאל: "חברת הביטחון הישראלית מתכוננת לעתיד עם אלפי הזדמנויות חדשות

התעשייה האווירית מתכוננת ליום שאחרי: זה הפרויקט האדיר – האורחת המפתיעה

יוזמה לגיוס עובדים חדשים

בתעשייה האווירית בישראל החל מירוץ נרחב לגיוס אלפי עובדים חדשים ומהנדסים בתחומים שונים, כולל אווירונאוטיקה, מחשבים, חשמל, פיזיקה וכימיה. המהלך נועד להכין את החברה לעמידה בפני הגידול המזערי בהזמנות הביטחוניות בעקבות הלחימה האחרונה. החברה משיקה קמפיין חדש שיכלול גיוס עובדים במטרה לעמוד בדרישות ההולכות וגדלות.

הקמפיין החדש

באופן יצירתי, התעשייה האווירית גייסה את הזמרת יובל רפאל, נציגת ישראל לאירוויזיון לשנת 2025, שתשיר את שיר הנושא של הקמפיין. השיר, הנקרא "להאמין", נכתב על ידי דולי ופן עם עידן רייכל בעיבוד מוזיקלי של שמוליק ורועי נויפלד. רפאל, אשר חוותה את אירועי ה-7 באוקטובר, מייצגת את השילוב בין נחישות אישית וגאווה לאומית.

ראייה קדימה

בימים אלו, לאחר מלחמות כמו "חרבות ברזל" ו"עם כלביא", עומדת התעשייה האווירית בחזית הקדמה הטכנולוגית והביטחונית. החברה מתמקדת במכירת מערכות נשק הגנתיות והתקפיות שהוכיחו את עצמן, כולל מערכות הגנה מפני טילים בליסטיים ומערכות נוספות. צבר ההזמנות הנוכחי מגיע לכ-25 מיליארד דולר, מה שמצביע על תקופה רווחית בתולדות החברה.

הנחות מרכזיות בקמפיין

מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי, ציין: "הקמפיין מציג את סיפורם של העובדים והטכנולוגיות שמספקות להן הגנה על מדינת ישראל. זה הזמן לצרף את מיטב המוחות לשורותינו ולתפוס מקום באתגרים של המחר". הוא הניח כי המערכות השונות שהחברה פיתחה הוכיחו את עצמן היטב במהלך השנתיים האחרונות של לחימה.

בקמפיין זה, החברה שואפת להדגיש את תרומתה הביטחונית של התעשייה האווירית ולקרוא ליצירת קשר עם מועמדים איכותיים במטרה לגייס כוח אדם חיוני

Scroll to Top