דילוג לתוכן

וונדרפול הישראלית גייסה 34 מיליון דולר לפיתוח סוכני בינה מלאכותית – המהפך בתחום שירות הלקוחות בשוק של 200 מיליארד דולר

וונדרפול: גיוס של 34 מיליון דולר לפיתוח סוכני בינה מלאכותית

חברת וונדרפול מתהדרת בגיוס הון יוצא דופן

חברת הסטארט-אפ הישראלית וונדרפול, המפתחת סוכני בינה מלאכותית שמיועדים להחליף מוקדנים במרכזי שירות של חברות גדולות, גייסה סכום מרשים של 34 מיליון דולר בסבב גיוס ראשון. זהו סכום נמוך מהרגיל לגיוסי סיד ברמות כאלה, כאשר ממוצע הגיוסים בקטגוריה זו בדרך כלל מסתכם במיליונים בודדים.

המניע להצלחה: שוק רחב וצוות מנוסה

המשקיע והמנכ"ל בר וינקלר מציין כי הגיוס התאפשר הודות לשורה של גורמים, כולל השוק הגדול לצורך פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, חזון ברור וטרקשן חריג בשוק. "היזמים שלנו הם סקנד-טיימרס, מה שמספק דינמיקה מאוד תחרותית במשק", הוא מוסיף.

הפתרון המוצע

וונדרפול מציעה מוצר המיועד להחליף את המוקדנים הנוכחיים על ידי פיתוח סוכנים (AI agents) שמבצעים שיחות קוליות, צ'אטים ושליחת מיילים. טכנולוגיה זו מתמקדת במדינות שאינן דוברות אנגלית, כגון ישראל, יוון, איטליה, אוסטריה, שבדיה ורומניה.

וינקלר מוסיף: "אנחנו יודעים לפתור בעיות אמיתיות של משתמשים, כגון תיקון האינטרנט, הזמנת תורים לרופאים ומענה על שאלות בנוגע לפוליסות ביטוח".

התמודדות עם אתגרים

עם זאת, לא מדובר במשימה פשוטה, שכן ה-AI נוטה לגלות דעתנות והמצאות שאינן מתאימות לשירות לקוחות. כדי להתמודד עם בעיות אלו, החברה הקימה מערכת מורכבת של "מעקות בטיחות" שמנטרת ומשפרת את תפקוד הסוכן.

המשקיעים והצמיחה

ההשקעה הגיעה מקרנות זרות כגון Index Ventures, Bessemer Venture Partners ו-Vine Ventures. כל אחת מהן השתתפה בשוק הישראלי והשקיעה במספר חברות ישראליות בהצלחה.

לסיכום

חברת וונדרפול מציעה פתרון טכנולוגי מתקדם בשוק רחב מאוד, בו מתמודדות חברות עם הצורך בשירות לקוחות מהיר, איכותי ואפקטיבי. הטכנולוגיות המפותחות על ידי החברה כבר נמצאות בשימוש אצל עשרות ארגונים, המספקים שירותים למאות אלפי פניות בחודש, ובכך עשויות להגביר את ההתייעלות בשוק זה.

נראה שהחברה מציבה את עצמה בחזית החדשנות הטכנולוגית בישראל ובארופה, כשהיא מתבקשת להתפתח ולהתמודד עם האתגרים של עולם ה-AI

Scroll to Top