חבילה עוברת: החברה שסייעה לצרכנים שהמשיכו לקנות גם מתוך הממ"ד
פתרונות לוגיסטיים בזמן מלחמה
בזמן שהאזרחים הישראלים הסתגרו במקלטים בעקבות מתקפת הטילים של איראן, החלה צרכנות להפוך למפלט מהמציאות הקשה. אך כשאמזון הודיעה על עצירת המשלוחים לישראל, מאות אלפי לקוחות מצאו את עצמם במצב קשה. זהו הרגע שבו נכנסה לתמונה חברת Redbox Parcel, שאת שירותיה ניסו רבים.
תהליך פשוט ונגיש
נמרוד מגידוב, מנכ"ל Redbox Parcel, מדגיש כי החברה פועלת להקל על תהליך הקנייה והמשלוח. "בעקבות הקשיים במשלוחים, אנחנו מספקים כתובות בארצות הברית ובאירופה, כך שהלקוחות יכולים להזמין את המוצרים שברצונם ולאחסן עד שההגבלות יוסרו". החברה מחזיקה מרכזים לוגיסטיים בארה"ב ובאירופה ומציעה אחסון ללא תשלום עד לחידוש המשלוחים.
יתרונות שימוש ברישיון בלדרות
Redbox Parcel היא החברה היחידה בישראל המחזיקה רישיון בלדרות ממכס ישראלי, דבר המאפשר לה לנהל את כל תהליך השילוח ללא קבלני משנה. את השירותים היא מספקת ממערכות מחשוב מתקדמות הממוקדות בשירות לקוחות, שחרור ממכס ופתרון תקלות בזמן אמת.
מגמת קניות בולטת בישראל
בזמן שהצרכנות המקוונת הפכה רווחת בישראל, כ-80% מהקניות אונליין מגיעות מאתרי מסחר בינלאומיים. מגידוב מציין כי "הישראלים לא רק מחפשים מחירים טובים, אלא גם חוויה עשירה ומורכבת". למרות שהמבחר גדל עם כניסת מותגי על לשוק הישראלי, הפערים במחירים נותרו משמעותיים.
הפתרון המועדף על הצרכנים
לאור הביקוש ההולך וגדל לשירותים עצמאיים וגמישים, Redbox Parcel מציעה לצרכנים פתרון הכולל יתרונות כמו אחסון גמיש, מעקב אחרי חבילות ושירות לקוחות בעברית. מגידוב מסביר כי גם בתקופות של חוסר יציבות פוליטית וכלכלית, הצרכנים הישראלים מחפשים דרכים לחוש שליטה על חוויית הקנייה שלהם.
לסיכום
Redbox Parcel מספרת את סיפור ההצלחה של חברה שהוקמה לאור אתגרים בשוק המסחר הבינלאומי. עם רישיון בלדרות, מרכזים לוגיסטיים בעולם ושירותים מותאמים אישית, היא ממלאת את הצורך הגובר של צרכני הקניות בישראל בשירות אמין, נגיש וכזה שמקנה להם שליטה במציאות בלתי צפויה