חידושי שיווק בעידן הדיגיטלי: הבנקים מתמזגים עם חוויות אישיות ופופ-אפים מפתיעים כדי לגעת בלב לקוחות הישראלים

Imagine Studio חוקרת את הטרנדים האחרונים: בנקים מתקדמים, איי סי אישי, ופופ-אפים מעוררי תשומת לב

דוח טרנדים חדש מציע מבט מעמיק על שיווק ופתרונות דפוס

בשבוע שעבר פרסמה Imagine Studio דוח טרנדים חדש, שחושף את המומחיות המובילה שלה בשיווק ופתרונות דפוס. הדוח מציע תובנות על איך מותגים מתכוונים לדמיין מחדש את החללים והחוויות ברבעון השלישי כדי ליצור רגעים אישיים ומרגשים עם הקהל.

בנקאות קמעונאית והתמקדות בקהילה

הדוח מדגיש את המגמה החדשה בבנקאות קמעונאית, כאשר הבנקים עוסקים בשילוב טכנולוגיה יחד עם אמון הקהילה. כ-62% מהלקוחות מוכנים להשתמש בעוזר פיננסי אישי מונע בינה מלאכותית, אך 40% עדיין מעדיפים את החוויה הפיזית בעת הרישום לפלטפורמות הלוואות. "הקהל הזה שמח למצוא את עצמו בחללים של 'שלישי', כאשר הסניפים מעוצבים פחות כמו משרדים מרוצפים שיש ויותר כמו בתי קפה נוחים, שמשלבים שירותים פיננסיים עם תחושת שייכות," אמר אנדי האוס, דירקטור בכיר ב-Imagine Studio.

חוויות מותאמות אישית עם בינה מלאכותית

בנוסף, מותגים פועלים להיפגש עם לקוחות בחיי היומיום שלהם, תוך שימוש בפורמטים של פופ-אפים כדי להגיע לקהלים חדשים ולהנמיך את המחסום בשירותים פיננסיים. הבינה המלאכותית משאירה מאחור את ההמלצות הרגילות ומציעה רמות unprecedented של תוכן מותאם אישית, אשר יכולות לחתוך בחצי את עלויות רכישת לקוחות.

"שיווק מותאם באופן כזה יכול לחתוך עלויות רכש לקוחות בחצי," אמר האוס. "תצוגות דינמיות מתאימות הצעות בזמן אמת, נוגעות במגמות מקומיות ויוצרות תגובה רגשית."

פופ-אפים ומסעות פרסום מרהיבים

עם זאת, פופ-אפים מעורבים וזכויות יוצרים הם תזכורת לכך שטכנולוגיה אינה שולטת לגמרי בהשפעה על הצרכנים. פופ-אפים מעוצבים להיות בלתי-נשכחים, ומקבלים תודעה רבה בקרב רוב המילניאלס המעדיפים להוציא את כספם על חוויות ולא רכוש חומרי. דוגמא טובה לכך היא ההשתלטות של Imagine על 7-Eleven כדי ליצור התלהבות עבור Jurassic World Rebirth. "העטיפות המעורבות הפכו את החנויות למיני-סטים קולנועיים והרחיבו את גבולות היצירתיות," ציין האוס.

תחזיות ועשייה

נראה כי שוק הפופ-אפים העולמי צפוי להגיע ל-80 מיליארד דולר עד 2027. Imagine Studio, שמספקת לקוחותיה פתרונות יצירתיים ושירותים קמעונאיים, ממוקמת באור לחזות את המגמות החדשות בתעשייה, כשהיא פועלת עם מותגים משלב התכנון עד המימוש המוצלח.

למעלה מ-20 שנה, החברה הוקמה כשותפה אמינה למותגים צרכניים הגדולים בתעשייה, ודרכם מצליחה לכבוש לבבות ולבצע צמיחה של הכנסות ניתנות למדידה. "Imagine היא בעיונות של כוח על," אמר דון מקנזי, מנכ"ל החברה. "אנחנו לא רק חושבים קדימה; אנחנו בחזית הביצוע."

למידע נוסף על הדוח המלא, אנא צור קשר עם אנדי האוס בכתובת ahouse@theimaginegroup.com

לשירותים נוספים שלה, Imagine מעצבת, מייצרת ומספקת פתרונות דפוס ודיגיטליים מעוצבים להפליא שמניעים פעולה ושקולים לתוצאות. למידע נוסף, בקרו באתר theimaginegroup.com.

Scroll to Top