2025-02-17 05:50:00
ישראכרט מודיעה על שינוי ארגוני
חברתי את המהלך הארגוני
ישראכרט, החברה הפיננסית המובילה, הודיעה על שינוי ארגוני שממוקד בשיפור השירות ללקוחות פרטיים, כחלק מהמשך יישום התכנית האסטרטגית שלה. מהלך זה נערך ערב הצבעה של אסיפת בעלי המניות על ההצעה לרכישת גרעין השליטה על ידי קבוצת דלק.
מנועי צמיחה
האסטרטגיה החדשה מתמקדת בשני מנועי צמיחה עיקריים: עסקים קטנים ובינוניים ולקוחות פרטיים. השינויים צפויים לשפר את הצעות הערך והשירותים ללקוחות הפרטיים של החברה, תוך שדרוג חוויית הלקוח.
ניהול לקוחות פרטיים
חטיבת הלקוחות הפרטיים תנהל את תהליך ניהול הלקוחות מקצה לקצה, כולל פיתוח וניהול מוצרים, תהליך מכירה এবং חוויית לקוח מצוינת. ליאור רביב מונה למנהיג החטיבה, לאחר שכיהן בתפקידים בכירים בתעשיית הפיננסים והביטוח.
המנהיגות החדשה
ליאור רביב, שימש בעבר מנכ"ל מבטח סימון ומשנה למנכ"ל וראש חטיבת הלקוחות במגדל חברה לביטוח. הוא מביא עמו ניסיון עשיר בשינויים ארגוניים, פיתוח מוצרים ושירותים וטרנספורמציה דיגיטלית.
חטיבת השירות
בנוסף, ישראכרט תשיק חטיבת שירות ותפעול ייעודיות לשדרוג איכות השירות ללקוחותיה ולשותפיה. החטיבה תובל על ידי אפרת לייזר, שמכהנת כסמנכ"לית חטיבת הלקוחות הקיימת.
תגובת המנכ"ל
רן עוז, מנכ"ל ישראכרט, ציין כי השינויים הם המשך ישיר למהלכים שביצעה ישראכרט בשלוש השנים האחרונות, והם מיועדים להבטיח המשך צמיחה ושיפור היתרון התחרותי של החברה.
בהזדמנות זו, עוז ברך את רביב על הצטרפותו להנהלה וביטא תקוותו כי ניסיונו יתרום לצמיחת החברה.
תגים
ישראכרט, שינוי ארגוני, רן עוז, ליאור רביב, חוויית לקוח, שירות לקוחות, תכנית אסטרטגית