כיצד להגדיר Heatmaps באתרי וורדפרס (2 דרכים פשוטות)
הקדמה
בזמן שעבדתי לראשונה על אתרי וורדפרס שלי, הייתי בעיקר מנחש מה המבקרים רוצים. זה לא היה עד שהתחלתי להשתמש ב-heatmaps שהבנתי באמת כיצד אנשים מתקשרים עם האתר שלי. אם אתם מנסים לשפר את אתר וורדפרס שלכם אבל אינכם בטוחים מה עובד ומה לא, ה-heatmaps יכולים לספק לכם תשובות.
למה צריך להגדיר Heatmaps באתרי WordPress?
Heatmap הוא כלי חזותי שמראה לכם בדיוק כיצד מבקרים אינטראקציה עם אתר הוורדפרס שלכם. הוא משתמש בקידוד צבעים כדי להדגיש את האזורים הפעילים ביותר והפחות פעילים בעמוד. אזורים אדומים, כתומים וצהובים מצביעים על המיקומים שבהם מבקרים מקליקים, נוגעים או מבלים את מרבית זמנם. על ידי צפייה בפעילות זו בצורה מופה, תוכלו להפסיק לנחש מה עובד ומה לא.
הכנות לשימוש ב-Heatmaps
מומלץ לבדוק את הכלים החדשים על אתר staging, שהוא שיכפול של האתר החי שלכם, לפני שתבצעו שינויים חיים. בנוסף, יש לבצע גיבוי של האתר לפני כל שינוי משמעותי.
שיטה 1: הגדרת Heatmaps באמצעות Microsoft Clarity (בחינם)
שלב 1: יצירת חשבון Microsoft Clarity
כדי להתחיל, גשו לאתר Microsoft Clarity ולחצו על "התחילו". הירשמו באמצעות חשבון Microsoft, Facebook או Google.
שלב 2: התקנת התוסף ב-WordPress
מ-PANEL הממשק שלכם, לכו ל-Plugins > Add New Plugin וחפשו את התוסף Microsoft Clarity. התקינו והפעילו אותו.
שלב 3: קביעת ה-הצגות בצורת Heatmaps ב-Microsoft Clarity
לאחר התקנת התוסף, Clarity יתחיל אוטומטית לעקוב אחרי המבקרים שלכם. תוכלו לגשת לדו"ח ה-heatmap מה-dashboard ב-Clarity.
שיטה 2: הגדרת Heatmaps באמצעות UserFeedback
שלב 1: התקנת והפעלת UserFeedback
קודם כל, עליכם ליצור חשבון ב-UserFeedback. לאחר מכן, התקינו והפעילו את התוסף כמו שימוש בכל תוסף אחר ב-WordPress.
שלב 2: הפעלת תוסף ה-Heatmaps
כנסו ל-UserFeedback > Addons כדי להתקין את תוסף ה-Heatmaps. לאחר ההתקנה, הקליקו על "הפעל".
שלב 3: יצירת Heatmap חדש
בחרו את העמוד שאתם רוצים לעקוב אחריו ב-UserFeedback > Heatmaps ולחצו על "Heatmap חדשה".
שלב 4: צפייה בתוצאות ה-Heatmap
לאחר שה-heatmap מתבצע, תוכלו לראות תובנות מפורטות על המבקרים שלכם.
טיפים לשיפור Insights מ-Heatmaps
- תקן את המקומות שבהם המבקרים נוטשים: השתמשו ב-maps כדי לראות עד היכן המבקרים גוללים.
- פתור בלבול אצל המשתמשים: זיהוי אזורים שבהם אנשים מקליקים על דברים שאינם קליקים.
- זהה ותיקן בעיות ניווט: הקלו על המבקרים למצוא את מה שהם מחפשים.
אם אתם רוצים לשפר את האתר שלכם ולקבל נוסחאות חדשות, שקול לנסות את UserFeedback ו-Microsoft Clarity.
תגיות
- WordPress
- Heatmaps
- Microsoft Clarity
- UserFeedback
- ניתוח אתרים
המאמר הזה מכיל את המידע הנחוץ להגדיר Heatmaps בצורה מיטבית ולשפר את אינטרקציית הגולשים באתר וורדפרס שלכם