גבר בולטים על סיפון אוניית קרוז בעקבות חולצת אננס
תגלית בלתי צפויה בהפלגה
בזמן שייט תענוגות באוניית "קרניבל", גבר בשם ריקי בובי הפך למוקד תשומת הלב של הנוסעים, בעיקר הנוסעות, מבלי לבקש זאת. בובי לא הבין מדוע הוא זוכה לכל כך הרבה תשומת לב, עד שבן זוגתו צילמה סרטון טיקטוק שצבר למעלה מ-23.5 מיליון צפיות, בו היא מתעדת את חוויותיהם. בתיאור הסרטון היא ציינה כי נוסעים אחרים נראו מתעניינים בו, לעיתים אף נוגעים בו או מקיימים שיחות קצרות.
הבנת הסימן
בהמשך, בת זוגתו הבחינה כי התשומת לב מרוכזת סביב חולצת האננס של בובי. החולצה, שהייתה בעיצוב פשוט אך מכילה הדפס של הפרי הטרופי, הפכה לסימן מובהק בקרב חובבי "סווינג" – פעילות מינית קבוצתית או החלפת בני זוג. ספינות קרוז הפכו למקום פופולרי עבור תחביב זה, כאשר נוסעים משתמשים באייקון האננס כמסמן אפשרויות להרפתקאות מיניות.
בובי, שכאמור לא התכוון לשלוח שום מסר כזה, היה מופתע ומבולבל מהתופעה, במיוחד כשמדובר בשייט לציון יום נישואיו השביעי.
תגובות נוספות מהנוסעים
לאחר שמקרה זה התפרסם, מספר נוסעים שיתפו חוויות דומות שקרו איתם בעקבות לבישת חולצות אננס. אחד מהם ציין כי כינו אותו "מר אננס" על ידי קומיקאי במהלך הופעה, מה שהוביל לתסכול רב בעקבות התווית הבלתי מכוונת. אחר הוסיף כי הוא והאקסית שלו לבשו חולצות תואמות והופתעו מהתנהגות הנוסעים סביבם, מבלי לדעת את המשמעות המאגית של החולצות.
תופעה עולמית
תופעה זו מדגימה כיצד קודים תרבותיים יכולים להשפיע על חוויות טיול וליצור אי הבנות לא צפויות. כשספינות הקרוז הפכו למוקדי בידור ואירועים חברתיים, חובבי "סווינג" גילו דרכים חדשניות לבטא את עצמם ולעבור חוויות חדשות עם אנשים זרים.
לסיכום, החוויה של ריקי בובי היא דוגמה מצוינת לתופעות חברתיות בלתי צפויות שיכולות להתרחש בזמן ההפלגה. אין ספק שהשייט היה ייחודי ומלא בהפתעות, אבל אין כמו מקרה זה להדגיש את החשיבות של תוכן לבוש בכל הקשור לקודים חברתיים