דילוג לתוכן

מגמות פרסום חדשות באירופה: סודות השיווק של SMBs בבריטניה, גרמניה ואיטליה

מגמות ההשקעה בפרסום בשוק האירופי

מידע על הוובינר

הוובינר המתוכנן ביום רביעי, ה-18 ביוני, בשעה 15:00 לפי זמן BST ובשעה 16:00 לפי זמן CEST, מציע למשתתפים הזדמנות ללמוד על מגמות ההשקעה בפרסום ודינמיקות תחרותיות המעצבות את הקמעונאות האירופית. המפגש מיועד בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים (SMBs) ויספק מידע מותאם על שוקי הממלכה המאוחדת, איטליה וגרמניה.

תובנות לפרסומאים

במהלך הוובינר, המשתתפים ירכשו תובנות עדכניות על מגמות ההשקעה בפרסום בשווקים האירופיים המרכזיים – גרמניה, הממלכה המאוחדת ואיטליה. המשתתפים ילמדו להבין היכן מתבצעת ההשקעה בפרסום וכיצד דינמיקות ההשקעה משפיעות על הקצאת תקציבים. ידע זה יאפשר להם לייעל את החלטותיהם השיווקיות ולשמר יתרון תחרותי.

מידע עבור סוכנויות פרסום

סוכנויות ייהנו מסקירה מקיפה של מגמות ההשקעה הנוכחיות בשוק הקמעונאות האירופי, דבר אשר יספק הקשר חיוני למודלים האסטרטגיים עבור לקוחותיהם. הם יתמקדו בקצאות התקציבים המוקצים לערוצים שונים בשוק הקמעונאות האירופי ויפתחו היכרות עם שירותי Nielsen Ad Intel, המשמשים ככלי עזר מרכזי להבנת הוצאות הפרסום והמגמות בשוק האירופי.

מתנה מיוחדת למשתתפים

כל משתתף בשידור ייהנה ממתנה מיוחדת, שתסייע להם בהמשך דרכם בקרב השוק התחרותי.

הירשמו, והשיגו את המידע החיוני ביותר להחלטותיכם השיווקיות!

Scroll to Top