מגנום מאמצת בינה מלאכותית לפיתוח גלידה חדשה: כך תשפיע הטכנולוגיה על עולם הקינוחים

מגנום מגייסת בינה מלאכותית: כך תיראה הגלידה הבאה

שיתוף פעולה עם NotCo

חברת הגלידות מגנום, השייכת לאוניליוור, מתכננת לשלב טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית של הסטארט־אפ הצ'יליאני NotCo בפיתוח מוצריה. המיזם החדש צפוי להנפק למכירה בנובמבר הקרוב וכולל לשימוש בטכנולוגיה המתקדמת שמטרתה להקל על תהליך יצירת מתכונים חדשים, להפחית קלוריות במוצרים הקיימים ולפתח גרסאות מבוססות צומח.

צרכים משתנים של הצרכנים

זביגנייב לויצקי, סמנכ"ל המחקר והחדשנות של מגנום, ציין כי הצרכנים כיום מצפים למנה קטנה יותר, מוצרים בריאים יותר ופתרונות ברי קיימא. מגנום, המוכרת גם במותגים כמו בן אנד ג'ריס ו־קורנטו, מתמודדת עם עליות גוברות בעלויות חומרי הגלם, ולכן השימוש בטכנולוגיה מתקדמת הפך לנחוץ מתמיד.

מג趋势 גלובלי

מתיאס מושניק, מנכ"ל NotCo, הוסיף כי חברות מזון רבות ברחבי העולם כבר מאמצות את המערכות של החברה שלו במטרה למצוא תחליפים לצבעי מאכל סינתטיים, להפחית סוכר ולחפש את "הטעם הוויראלי הבא". NotCo שיתפה פעולה בעבר עם קונצרן מזון אמריקאי קראפט היינץ ליצירת גרסאות מבוססות צומח למוצרי מזון פופולריים.

בעקבות המגמות הללו, נראה כי תעשיית הגלידה עומדת בפני שינוי משמעותי, כאשר תהליכי החדשנות והבריאות הולכים יד ביד עם דאגות צרכניות וביקוש למוצרים איכותיים יותר.

Scroll to Top