מגמות האוכל הגלובליות בתצוגת Summer Fancy Food Show בניו יורק
תצוגת האוכל והחידושים
במהלך שלושת הימים של תצוגת Summer Fancy Food Show, שהתקיימה בניו יורק, הוצגו אלפי מוצרים מגוונים, המתארים את השפעתה של הקולינריה העולמית על טעמים אמריקאיים. 2,500 חברות הציגו מגוון רחב של מוצרים, החל מדבעי תבלינים אפריקאיים ועד משקאות מוגזים בהשראת תבלינים הודיים, כאשר התצוגה הייתה הגדולה ביותר שנראתה מזה כמעט עשור.
תובנות טעם
כחלק מהמגמות הנוכחיות, ניכרת עלייה במוצרים בהשראת הקולינריה ההודית. ג'סיק קימסיי, מנהלת ב-Misfits Market Inc, ציינה שעל רקע ירידה כללית במכירות חטיפים מלוחים, חברות מחפשות דרכים לעורר מחדש את התענוג של הלקוחות במחלקות החטיפים.
חטיפים בהשראת הודו
בין החידושים שצברו פופולריות היו חטיפי תפוחי אדמה מפופולריים של 'Keya's Snacks', בריחות כמו Bombay Spstart ו-Kala Namak, מלח שחור קלוי עם ניחוחות מיוחדים. כמו כן, נראו חטיפי נענע משולבים בתבלינים נוספים. חברת 'Bollygood' הציעה דוגמיות של משקה נימבו פאני, לימונדה מוגזת בהשראת מסורתית, שהצליחה למשוך תשומת לב רבה.
המגמה של "זעיר טעים"
בין המוצרים החדשים שצפו עלו חטיפים ב"פורמטים פופables", אשר מתאימים למגמה של צריכת מזון קטנה אך מספקת. עם התמקדות בפחמימות ושומנים לא רווים, חברות כמו Barilla ו-Rummo הציגו פסטות עם תוספות חלבון גם כן.
עלייה של הדובאי
אחת מהמגמות הבולטות בתצוגה הייתה הזינוק בטעמים ווריאציות דובאיות, כאשר יצרנים הציעו שוקולדים ממולאים בפיסטוק ומאפים בהשראת המסורת המקומית. המגוון כלל גם שוקולדים המכירים בריחות אסייתיים, כמו שוקולדים עם חוואייג' וסויה.
הבטחות וציפיות
דווקא בעקבות התרחבות המגוון והאם משתמשים התמודדות עם בעיות כלכליות, נעים להיווכח שאין מניעה מלהשקיע במוצרים חדשניים. רנה בולייה, בעל 'Andre's Confiserie Suisse', ציין כי לאור נערות רבות, יש הרבה קונים ואופטימיות במשק.
משא ומתן על מכסים
חשש מכסים היה נוכח בקרב יצרנים, שהביעו אי-נוחות לאור אי הוודאות בשוק הגלובלי. חברות כמו 'Burlap & Barrel' התייחסו לכך שההוצאות והמאמצים המושקעים חדשנות משמשים מופת לאתגרים המלווים את חברות הקטנות כיום.
הקהל התכנס לגלות טעמים חדשים ומרתקים, והניסיון להמציא את עצמם מחדש מזכיר את הכוח והשראה שמביאה איתה הקולינריה ברחבי העולם