דילוג לתוכן

מה מניע את הצמיחה בטכנולוגיות צריכה דיגיטליות? תחזיות 2025 להנאה מהבית, סמארטפונים, טכנולוגיות בריאות והייטק בעבודה

מה מניע צמיחה במגזרי הטכנולוגיה הדיגיטלית?

צמיחה מתונה בתעשיית הטכנולוגיה לצריכה

תעשיית הטכנולוגיה לצריכה צפויה לחוות צמיחה מתונה בשנת 2025, עם תחושות של אופטימיות זהירה. ההוצאות הצרכניות מתחילות להשתפר בהדרגה, ומומחי השוק של NIQ, בשיתוף פעולה עם האיגוד לטכנולוגיה לצריכה, צופים כי מכירות המוצרים הטכנולוגיים לצריכה יגיעו ל-1.29 טריליון דולר אמריקאי בשנת 2025, מה שמצביע על צמיחה של 2% לעומת 2024. עם זאת, הכוחות המעצבים את מגמות התעשייה השנה עדיין בהתפתחות, ודורשים הבנה מעמיקה וגישה מדויקת בכל מגזרים ובאזורים השונים, במטרה למקסם את הצמיחה הרווחית.

כיצד למקסם את הצמיחה בשנת 2025

דו"ח זה בוחן את הדינמיקות המרכזיות שיש לעקוב אחריהן, כולל התחזיות הכלכליות של הצרכנים, מתיחות המסחר העולמית, מחזורי חידוש עבור מוצרים מרכזיים והשפעת החדשנות בתחום הבינה המלאכותית (AI) על התנהגות הרכישה של צרכנים בטכנולוגיה.

תובנות מנותחות ומבוססות נתונים

תובנות מנותחות מהצוות שלנו, המתמקדות באספקטים של ביצועים קודמים, מגמות נוכחיות וגורמים ספציפיים לשוק באזורים כמו האזור האסיאתי-פסיפי, צפון אמריקה, דרום אמריקה, מערב אירופה, מזרח אירופה ומזרח תיכון ואפריקה.

ביצועי המוצרים הצפויים

בין הקטגוריות שלטכנולוגיות הצריכה הדיגיטליות, הנתפסות כרכזות המרכזיות, נכללות:

  1. בידור ביתי וגיימינג

– טלוויזיות
אודיו נייד וביתי (כגון אוזניות, רמקולים)
– מחשבי גיימינג
– קונסולות משחקים ומכשירים ניידים לגיימינג

  1. טלפונים חכמים
  1. טכנולוגיות בריאות

– מכשירים לביש עיקריים

  1. טכנולוגיית עבודה

– מחשבים (לא לגיימינג)
– מחשבים ניידים
– אביזרים (כגון מסכים, מקלדות, עכברים)

דרכים להצלחה בשנת 2025 ואילך

על היצרנים והקמעונאים של טכנולוגיות צריכה לשקול את הגורמים הבאים כדי להצליח:

  • לחדש על מנת לעודד הוצאות צרכניות
  • לעקוב אחר הדינמיקה הגלובלית
  • לנצל את ההזדמנויות במהלך אירועים פרסומיים מרכזיים
  • למקד את המאמצים בשווקים צומחים

תובנות נוספות מהדו"ח זמינות להורדה על ידי השארת פרטים בטופס המתאים

Scroll to Top