דילוג לתוכן

קטגוריות נבחרות

מנכ"ל ויקטורי חושף מהלך מהפכני בשוק המזון: "מחיר שובר שוויון" לשיפור חוויית הקנייה בישראל

2025-03-14 13:18:00

מנכ"ל ויקטורי שובר את השוק: "מחיר שובר שוויון"

שיווק במחירים תחרותיים

מנכ"ל רשת המזון ויקטורי, הילל ויטל, הכריז על מהלך חדש בנוגע למחירים בשוק הקמעונאי, במטרה לשבור את שיווי המשקל במחירים בשוק המזון בישראל. במהלך כנס לעיתונאים, הציג ויטל את החשיבה מאחורי הרעיון "מחיר שובר שוויון", שמטרתו להציע מחירים נמוכים יותר על פני המתחרים.

אסטרטגיה שיווקית

ויטל ציין כי אחת מהמטרות המרכזיות של ויקטורי היא להנגיש מוצרים איכותיים לקהל הרחב במחירים נוחים. הוא הדגיש את התנגדותו לעליית המחירים הנוכחית בשוק והבטיח שהרשת תמשיך להציע מוצרים במחירים תחרותיים, גם כאשר השוק מתמודד עם בעיות כלכליות. "אנחנו מבינים את חשיבות המחיר בשביל הצרכן הישראלי," אמר במהלך האירוע.

מוצרים במחירים נמוכים

חלק מהקווים המוצרים שהוצגו במהלך הכנס כוללים מזון יומיומי, מוצרי ניקיון ותוספי תזונה, שלטענת ויטל, יימכרו במחירים שוברי שוויון. הוא הכניס את הרעיון לתוך הקונספט, שבו לקוחות יכולים לקנות את המוצרים הנדרשים להם ללא חשש מהמחיר.

תגובות השוק

כמובן, מהלך כזה נתקל לעיתים בהתנגדות ממתחרים, אך ויטל הביע בטחון שהצרכנים ישיבו באדיקות ובכוח לרשת שהולכת על המהלך הזה.

"השוק הקמעונאי בישראל רווי בתחרות, אך אנו מאמינים שכאשר צרכנים מקבלים את התמורה שהם מצפים לה במחיר הגון, הם יחזרו אלינו שוב ושוב," הסביר.

סיכום

מהלך זה עשוי לשנות את תהליכי הקנייה של הציבור הרחב, כשהוא שם את הצרכן במרכז תשומת הלב, עם מחירים אטרקטיביים שלא נגמרים. עם הבטחה להמשך עדכון ומחירים שוברי שוויון, נראה שויקטורי עומדת לצעוד קדימה במאין מהלך שמטרתו לשנות את פני השוק הקמעונאי בישראל.

תגים:

ויקטורי, מחירים, קמעונאות, שוק המזון, הילל ויטל, מחיר שובר שוויון, צרכנות

שיתוף

מאמרים

רוצה לפרסם אצלנו ? הצעת מחיר?

Scroll to Top