דילוג לתוכן

מקדונלד'ס מסיימת את ניסוי CosMc's: סגירת רשת המשקאות והמשך הפיתוח לתפריטים הראשיים

סוף לניסוי: מקדונלד'ס סוגרת את רשת המשקאות שלה לאחר שנתיים

סגירת סניפים וסגירת פרויקט

מקדונלד'ס הודיעה על סגירת חמשת סניפי CosMc's שהוקמו בשנת 2023, מהלך המהווה את סוף הניסוי שלה בפיתוח רשת משקאות עצמאית. הודעה זו הגיעה אתמול (ו') ונועדה לסמן את השינוי האסטרטגי שהחברה מתכננת בתחום המשקאות.

המשך פיתוח קטגוריית המשקאות

על אף סגירת הסניפים, מקדונלד'ס מתכוונת להמשיך ולפתח את קטגוריית המשקאות על ידי שילוב מוצרים בהשראת CosMc's בתפריט הראשי של מאות מסעדות ברחבי ארצות הברית. החברה הסבירה כי הסניפים שימשו כמעבדת בדיקות והיו מיועדים לחקר "שוק המשקאות המתפתח במהירות", תחום שבו מקדונלד'ס שומרת לעצמה "זכות לנצח".

נתוני ההצלחה של הניסוי

מקדונלד'ס פתחה את הסניפים, הפועלים גם בסן אנטוניו, טקסס, כדי לבחון טעמים וטכנולוגיות חדשות מבלי להפר את המסעדות הקיימות. החברה מתגאה במעל ל-14 אלף סניפים ברחבי ארצות הברית, מה שמספק פלטפורמה רחבה לשיווק מוצרים חדשים בתחום המשקאות. אחד ממאפייני התפריט בסניפים היה שמירה על אוכל קל ומתוק, עם מנות כמו צ'ורו פראפ ומשקה סמור'ס.

מימון והקמת צוות לפיתוח משקאות

באופן אסטרטגי, מקדונלד'ס הודיעה במרץ 2023 על הקמת צוות פנימי חדש המוקדש לפיתוח משקאות, מהלך שמעיד על החשיבות ההולכת וגדלה שהחברה מייחסת לקטגוריה זו. תוך כדי פיתוח מוצרים חדשים, החברה מכוונת לנצל את הפוטנציאל הרווחי הגבוה יותר של המשקאות בהשוואה למזון.

סוגי המשקאות ומטרות הפרויקט

בין מטרותינו בפרויקט היה לאפשר ללקוחות ליהנות ממשקאות בהתאמה אישית, כולל משקאות קפואים ומגוון סוגי קפה. יועץ המסעדות ג'ון גורדון ציין כי מקדונלד'ס מציגה מיצוב שקט יחסית בתחום המשקאות בהשוואה לרשתות אחרות שבחנו אפשרויות מורכבות יותר.

סיום הדרגתי של פעילות השיווק

כל סניפי CosMc's ייסגרו באופן מדורג החל מסוף יוני 2023, ובמקביל תסגור החברה גם את האפליקציה הייעודית עבור הרשת. למרות סגירת הסניפים, במקדונלד'ס רואים בניסוי הצלחה מבחינת הלמידה והפיתוח שנעשו, והידע שנצבר ישמש לחיזוק עמדת החברה בשוק המשקאות בעתיד

Scroll to Top