Jane Sun מציגה את המגמות העולות בתחום התיירות
שימוש בטכנולוגיית AI לשיפור חוויית הלקוח
ג'ן סאן, מנכ"לית קבוצת Trip.com, דיברה לאחרונה על האופן שבו החברה מנצלת טכנולוגיית אינטליגנציה מלאכותית (AI) כדי לשפר את חוויית הלקוח. סאן הדגישה כי הטכנולוגיה מאפשרת להתאים אישית את השירותים שמספקים ללקוחות, ובכך להציע חוויות טיול מותאמות לצרכים האישיים של כל לקוח.
המגמות העולות בתיירות לשנת 2025
במהלך השיחה, סאן שיתפה שלוש מגמות עיקריות שמתרקמות כיום בתחום התיירות:
1. תיירות חווייתית
הלקוחות מחפשים יותר ויותר חוויות ייחודיות ואותנטיות במהלך הטיול שלהם. הם מעוניינים בחיבור עמוק יותר עם המקומות שבהם הם מבקרים, ובכך נדרשים פתרונות המאפשרים להם לחוות את התרבות המקומית באופן מעמיק.
2. דיגיטציה של שירותי תיירות
השימוש בטכנולוגיות דיגיטליות הולך וגובר, כאשר תיירים מצפים שיקבלו גישה לשירותים דיגיטליים מגוונים, כגון הזמנות מקוונות, אפליקציות לניהול טיולים, ונתוני שטח בזמן אמת. שילוב של טכנולוגיות חדשות תורם להפיכת חוויית הנסיעה לנוחה ויעילה יותר.
3. מודעות לאקלים ולבריאות
עם העלייה במודעות לנושאי אקלים ובריאות עולמית, תיירים מחפשים אפשרויות טיול שמערבות עקרונות של קיימות ואחריות חברתית. אפשרויות כמו לינה במלונות ידידותיים לסביבה הופכות לפופולריות יותר, כשהלקוחות מבקשים לתמוך בעסקים שמקפידים על עקרונות של קיימות.
סיכום
Trip.com מחויבת להוביל את השנויים בתחום התיירות ולהתאים את הפתרונות שלה לצרכים המשתנים של הלקוחות. בעזרת טכנולוגיית AI ומאפיינים חדשניים, החברה מתכננת להמשיך ולשפר את החוויות שמציעה ובאותה עת לנקוט עמדה חיובית כלפי קיימות ואחריות חברתית.