דילוג לתוכן

נציג Verizon: כיצד חדשנות בינה מלאכותית משנה את פני תעשיית הטלקום בישראל לקראת 2025

שיחה עם ג'ף הולס: מגמות ואתגרים בתעשיית הטלקום

עדכונים בתעשיית הטלקום

בראיון מיוחד עם ג'ף הולס, נשיא Verizon Partner Solutions, נדין הוקינס, עורכת ב-Capacity Media, דנה בשינויים המתרחשים בתחום הטלקום. הולס נוגע במגוון מגמות עיקריות המעצבות את התעשייה, ובאתגרים האסטרטגיים שהם מביאים עימם.

אתגרים אסטרטגיים

בהתמודדות עם מגמות חדשות בתעשייה, הולס ציין כי Verizon Partner Solutions מתקדם על מנת להסתגל לשינויים ולנצל את ההזדמנויות החדשות הנובעות מכך. הוא מדגיש את הצורך בהבנה מעמיקה של הצרכים המשתנים של הלקוחות, וכיצד חברה יכולה לספק פתרונות מותאמים אישית במציאות העסקית המשתנה.

המשקפה לקראת 2025

בהסתכלות קדימה, הולס משתף את העדיפויות של Verizon Partner Solutions לשנת 2025 وما بعدها. הוא מדבר על המיקוד בשירותים שיכולים להעביר ערך אמיתי ללקוחות, במיוחד באור של טכנולוגיות חדשות כמו בינה מלאכותית.

ניצול בינה מלאכותית

בהמשך לשיחה על בינה מלאכותית, הולס משקף על השיחה שלו עם פוג'ה אתאלה בכנס ITW 2025, שם נדונה השאלה כיצד חברות טלקום יכולות לנצל את הבינה המלאכותית כדי לחדש ולספק ערך ממשי בשוק.

סיכום

הראיון מציע תובנות משמעותיות על הכיוונים העתידיים של Verizon Partner Solutions והשפעתם על תעשיית הטלקום. לקראת 2025, הולס מדגיש את התמקדותם בחדשנות ובקשר עם הלקוח, לשם הכנת החברה לתחרות הגוברת בשוק הדינמי

Scroll to Top