דילוג לתוכן

סיילספורס מציגה ארבע דמויות צרכניות שמעצבות את הביקוש ל-AI אגננתי: חדשנות וחזון לעתיד הדיגיטלי

סלספורס מזהה מגמות צרכניות המניעות את האימוץ של AI אגנטי

ארבעה טיפוסי צרכנים מעצבים את הביקוש ל-AI אגנטי

במחקר חדש שפרסמה סלספורס, זוהו ארבעה טיפוסי צרכנים עיקריים אשר, לטענתה, מעצבים את הביקוש ל-AI אגנטי. וללה אףשר, המומחית הדיגיטלית הראשית של סלספורס, ציינה כי: "עסקים עשויים להרוויח משימוש בדמויות אלו כמפה להבנת רצונות לקוחותיהם והתאמת פיתוח האגנטים לצרכים אמיתיים של הצרכנים."

גיוס טכנולוגיות AI עכשוויות

כנס ה-AI Agent & Copilot יהיה אירוע שממוקד ב-AI, במטרה להגדיר הזדמנויות, השפעה ותוצאות עם Microsoft Copilot ועם אגנטים טכנולוגיים. הכנס יתקיים בין התאריכים 17-19 במרץ 2026 בסן דייגו, והוא יבנה על הצלחתו בשנת 2025.

טיפוסי הצרכנים

על פי המחקר, הטיפוס הראשון הוא "Smarty Pants" (43%) שמעדיף AI אגנטי כדי לקבל החלטות מושכלות יותר. טיפוס ה-Minimalist (22%) מחפש אגנטים שיקלו עליו משימות. טיפוס ה-Life Hacker (16%) מתניע על ידי היתרונות היעילים שמביאים אגנטים אלו, ואילו טיפוס ה-Tastemaker (15%) מצפה למצוא חוויות מותאמות אישית והמלצות ספציפיות לפי טעמים בשימוש באגנטים מבוססי AI.

דרישות תשתית וייעול אסטרטגיות AI

למרות שהתשתיות הקיימות עבור AI אגנטי ברמה הארגונית מתמקדות בשיפורים של יעילות, הבנת השימושים הנרחבים עבור הצרכנים היא אתגר שונה. בימים אלו מתבצע שיח על ייעול האסטרטגיות ל-AI אגנטי, כאשר ההמלצות ממקדות על גישה של "פחות זה יותר" – התמקדות בתוצאות ספציפיות במקום במתקפה כללית.

לפרטים נוספים על סלספורס, ניתן לקבוע פגישה לגילוי צרכים ולבדוק אם נוכל לעזור בהשגת המטרות שלך

Scroll to Top