סילבר עלה להיילייטים: האם הקומישינר של ה-NBA שוכח את עיקר המשחק?

אמירות קומישינר ה-NBA מעוררות סערה בתקשורת

אדם סילבר מתייחס למחירים הגבוהים של צפייה במשחקים

הקומישינר של ה-NBA, אדם סילבר, ערך הלילה מסיבת עיתונאים עם כלי התקשורת, בהתחייבו לענות על השאלות הנוגעות למחירים הגבוהים לצפייה במשחקים. בתגובה לשאלה בנוגע לעלויות הגבוהות, סילבר העלה התייחסות ששמה במוקד את השיח סביב הצריכה של תכני ה-NBA, ואמר: "הקהל שלנו יכול לצרוך חלק גדול מהתוכן בחינם. ה-NBA הוא ספורט שמבוסס על היילייטים. הצרכנים של הליגה יכולים לצפות (בהיילייטים) ביוטיוב, טיקטוק, אינסטגרם, טוויטר וכו`".

תגובות עוקבות

האמירה הזו לא עברה בשקט. כתב ה-NBA של רשת CBS, סאם קווין, ביקר את סילבר ואמר: "זה דגל אדום בכל כך הרבה מובנים. המשחקים הם כל כך הרבה יותר מרק היילייטים. זה כמו שתגיד שמספיק לראות טריילרים לסרטים".

מאט ג'ורג' מרשת ABC הוסיף: "התשובה הזו של סילבר מביכה. הוא בעצם אומר שאין טעם לצפות במשחקי עונה סדירה ושמספיק לראות היילייטים שלהם. לא אכפת לו מהצרכנים שאין להם כסף לצפות בשידורי ה-NBA".

משמעויות רחבות

קריאות נוספות בארצות הברית הביעו דאגה מכך שהקומישינר של ה-NBA מעודד את הקהל לצפות בהיילייטים בלבד, במקום במשחקים עצמם. ההבנה שעלתה מהתגובות היא שהאמירה של סילבר מציבה סימני שאלה לגבי המהות והערך של צפייה במשחקים בעידן הדיגיטלי. "הוא שכח מה המהות של הענף הזה?", הוסיפו המון מגיבים ברשתות החברתיות.

התגובות לראיון ממחשות את ההשפעה הרבה של התקשורת הדיגיטלית על חווית האוהדים, והשיח סביב גישות שונות לצפייה בתכנים ספורטיביים

Scroll to Top