עלויות תוכניות נאמנות בבתי מלון ממשיכות לעלות: יתרונות ומחויבויות בביקוש גובר מצריכים שינוי אסטרטגי

מגמות תוכניות נאמנות אורחים במלונות: יתרונות ועלויות ממשיכות לעלות

עליית עלויות תוכניות הנאמנות

בשנת 2024, העמלות ששילמו בעלי מלונות לתמוך בתוכניות הנאמנות של המותג המשיכו לגדול בקצב חזק יחסית. במהלך השנה, הגידול השנתי בעמלות תוכניות הנאמנות עלה על העלייה במדדי רויאליטי של המותג, כמו גם על עלויות פרסום והזמנות של המותג. יתרה מכך, קצב הגידול בעמלות תוכניות הנאמנות היה גבוה יותר מהעליות בכמות החדרים המאוכלסים וההכנסות מחדרים, שני גורמים המשפיעים על העמלות שגובים המלונות. למרבה המזל עבור בעלי המלונות, תוכניות הנאמנות המשיכו להוכיח את ערכן.

יתרונות תוכניות הנאמנות

תוכניות נאמנות חזקות סייעות למותגי המלונות להקטין את עלויות רכישת הלקוחות, להגביר את הגישה הישירה לצרכנים ולהפחית החסרים בכמות האורחים בתקופות בעלות ביקוש נמוך. ניתוח נתונים של CBRE בנושא תוכניות הנאמנות של חמישה חברות מלונות ציבוריות מצא כי סך כל החברות בתוכניות הנאמנות גדל ב-14.5% בשנת 2024, והגיע ליותר מ-676 מיליון חברים, עלייה שהייתה גבוהה מהגידול במספר החדרים של 6.7%.

תובנות על עמלות תוכניות הנאמנות בשנת 2024

כדי להבין כיצד השתנו העמלות בשנת 2024, CBRE ניתחה את תשלומי העמלות של 4,187 מלונות ארה"ב בבסיס הנתונים שלה. בשנת 2024, המלונות האלו הגיעו לממוצע של 218 חדרים והושגו תפוסה של 70.2% עם ADR (ממוצע מחיר לחדר) בגובה 214.89 דולר.

מ-2023 ל-2024, עליית העמלות בתוכניות הנאמנות הייתה 3.9%, הגבוהה ביותר מבין שלושת מרכיבי העמלות שנבחנו. מדובר גם על גידול של 3.9% לעומת עליות בציוני החדרים המאוכלסים (1.3%) והכנסות החדרים (2.7%). מגמה זו פגעה בכל ארבעת מגזרי המלונות היקרים ביותר.

עלויות נוספות לבעלי המלונות

מעבר לעמלות תוכניות הנאמנות, בעלי המלונות גם אחראים לתשלום עבור שירותים נוספים המוענקים לחברי תוכניות הנאמנות במהלך שהותם. עלויות אלו עשויות לכלול מזון ומשקאות חינם, שדרוגי חדרים, שירותי ניקיון מיוחדים, נקודות המוענקות כפיצוי על כשלים בשירות, וגישה לטרקלינים יוקרתיים.

כחלק מהשקיפות בעלויות, מהדורה ה-12 של USALI כוללת קטגוריות הוצאות חדשות שקשורות לתוכניות הנאמנות, שיביאו לתובנות נוספות לשוק.

השפעה על השוק

מגמות אלו מצביעות על כך שמותגי המלונות צריכים למקד את מאמציהם בהפיכת אורחים חד-פעמיים לחברים תכופים וערכיים יותר, שכן הענף מתמודד עם אוכלוסייה של לקוחות בלתי תכופים ההולכת ומתרקמת. על ידי חיזוק האקולוגיה המותגית של חברות המלונות, מקווים המנהלים למשוך לקוחות חדשים ולספק מבחר חוויות שונות לחבריהם.

בשפת המכירה, כדאי מאוד לבעלי מלונות לשקול את היתרונות של תוכניות נאמנות חזקות ולהתמקד בהגברת השימוש בנקודות, במיוחד בתקופות שפחות פופולריות בשנה, הסיוע בהכנסות נוספות כדרך מענקי מזון ומשקאות, הנחות, ושירותים נוספים.

Book Hotels
Check available tickets for shows and games.

Scroll to Top