פיאט 500 תתחיל בייצור דגם בנזין חדש עם תמיכה היברידית
תחילת הייצור והכנה להשקה
פיאט החלה בייצור דגמי טרום-ייצור של ה-500 עם מנוע בנזין המלווה בתמיכה היברידית, ויחידות ראשונות יורדות מפס הייצור במפעל מירפיורו, הנחשב למפעלי הדגל של החברה. ייצור סדרתי צפוי להתחיל בנובמבר הקרוב, כאשר פיאט מכוונת לשעון ייצור של כ-100,000 יחידות בשנה, מספר העולה באופן משמעותי על מכירות ה-500 החשמלית.
הסיבה למהלך
המהלך הזה מגיע על רקע ירידה ניכרת במכירות הדגם החשמלי, אשר הוצג בשנת 2020. פרייס המוצר החשמלי עלה, מה שגרם לירידה במכירות, במיוחד בשוק המיסוד האיטלקי. פיאט מדגישה כי ההחלטה לחזור לייצור גרסה עם מנוע בנזין נובעת מתוך הקשר עם הצרכנים וצרכיהם.
פרטים טכניים על המנוע והעיצוב
למרות שפיאט לא פירטה על יחידת ההנעה המדויקת שיצטיידו ב-500 החדשה, הסברות מצביעות על כך שהיא תעשה שימוש ביחידת הנעה המיקרו-היברידית שהוצעה בעבר בפנדה, עם מנוע בנזין בנפח 1.0 ליטר ו-3 צילינדרים. העיצוב הכללי שמר על הקווים הקלאסיים של ה-500 החשמלית, אך כמה פרטי עיצוב שונו, כמו פתח תדלוק במיקום שבו נמצא שקע הטעינה בגרסה החשמלית.
העיצוב והפנים של הרכב
בתא הנוסעים, האזור שמתחת למולטימדיה עוצב מחדש והדגשה ניתנה לידית הילוכים הידנית, שהיא פתרון נוסף להורדת עלויות ולגידול המכירות. בפיאט מצפים שהלקוחות יגיבו בחיוב לשינויים הללו.
ציפיות לעתיד
פיאט מצפה שהגרסה החדשה תוכל לתמוך בלקוחות שמחפשים פתרונות תחבורה גמישים וזולים יותר. המותג החיוני לא רק מסתכל על ההיבט הכלכלי, אלא גם על המטרה להציע כלי רכב המתאימים לצרכים המתרקמים בשוק.
—
עבור פרטים נוספים ומידע על רכבים או מוצרים שונים, תוכלו לבדוק ב- AliExpress או להזמין