פרטנר חושפת נתונים מעניינים על תקופת המלחמה
עלייה בצריכת החשמל
בעקבות ההגבלות שהוטלו על ידי פיקוד העורף, חלה עלייה משמעותית בממוצע צריכת החשמל הביתית של לקוחות Partner Power, שנרשמה עלייה בשיעור של עד 23%. במיוחד, שעות השיא היו בין 10:00 ל-14:00, כאשר רבים שהו בביתם במקום בעבודות ובבתי ספר.
פניות לחו"ל
עבור רבים מהישראלים שנסעו לחו"ל, חבילת השירותים שהציעה פרטנר ללא תשלום התבררה כחשובה. פנייתם לארבע מדינות – יוון, ארצות הברית, איטליה, קפריסין ותאילנד – הובילה לעלייה של עד 120% בדקות השיחות עם היעדים הללו.
שימוש באינטרנט
השהות הממושכת בבית הובילה גם לעלייה בשיעורי השימוש באינטרנט הביתי המבוסס על סיבים אופטיים, שעלה בשיעור ממוצע של 12%. במהלך אזעקות, התנועה באינטרנט קפצה לשיעורים של עד 40%.
שינוי בהרגלי צפייה
ישראלים רבים ניצלו את הזמן בבית לצפייה במשדרי טלוויזיה. בישראל נרשמו שיאי צפייה בשירות הטלוויזיה פרטנר TV, עם גידול ממוצע של 20% בצפיות, במיוחד במשדרי בידור ופוליטיקה.
ביקושים לטכנולוגיה
כחלק מהשינויים שנרשמו, נרשמה עלייה של 75% בביקושים להתקנת אינטרנט בממ"דים ובמקלטים, לצד גידול בביקושים למגדילי טווח WiFi.
תגים: מלחמה, פרטנר, צריכת חשמל, אינטרנט, טלוויזיה, ישראל, חו"ל, פיקוד העורף, שינוי בהרגלי צריכה