דילוג לתוכן

פרטנר משיקה שירותים מותאמים לגיל הזהב ולחירשים: פתרונות חדשניים ואישים ללקוחותיה במצב הבטחוני הנוכחי

פרטנר מרחיבה את שירותיה ללקוחות גיל הזהב ולקהילת החירשים

שירותים מותאמים אישית

חברת פרטנר הודיעה השבוע על הרחבת השירותים המיועדים ללקוחות בני 65 ומעלה, לקהילה החירשים וכבדי השמיעה, כחלק ממענה מצוין לצרכים הייחודיים של קבוצות אלו. החברה מציעה שירותים מותאמים, כולל אפשרות לפנייה למוקדי השירות באמצעות אפליקציה חדשנית המשתמשת בטכנולוגיית שיחות וידאו עם מתורגמן במועד השיחה.

מתן עדיפות ללקוחות מבוגרים

במסגרת השירות החדש, פרטנר מייעדת את מוקד השירות לגיל השלישי לפניות מלקוחות מעל גיל 65 כדי להבטיח מתן מענה מהיר ויעיל. המשמעות היא תיעדוף פניותיהם ושירות טכנאי שמגיע באותו יום במידת הצורך, במחירים נוחים.

כח המתנדבים של פרטנר

בנוסף, חברת פרטנר הפעילה מחדש את קבוצת "כח המתנדבים של פרטנר". הקבוצה, שהוקמה בזמן מלחמת "חרבות ברזל", כוללת כ-500 מתנדבים העובדים על מנת לסייע ללקוחות בשטח. המתנדבים מספקים מענה אישי והגעה לסיוע עד הבית למבוגרים, במטרה להבטיח את רווחתם וביטחונם של הלקוחות.

זמינות 24/7

שירות הלקוחות עבור קהילת החירשים לכבדי השמיעה הורחב ויהיה זמין במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כדי להבטיח שכל הפניות יתבצעו בצורה נוחה וזמינה. המוקדים של פרטנר ידעו לזהות את השיחות הנכנסות ממוקד Sign now ולספק פתרונות בזמן אמת.

שירותים זמינים

פרטנר מחויבת להמשיך לספק שירותים ברציפות ולעדכן את הלקוחות על מרכזי השירות והמכירה הפתוחים בכל יום ברחבי הארץ, בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

סיכום

פרטנר מתמקדת במתן שירות איכותי ונגיש לכלל לקוחותיה, במיוחד עבור הקבוצות הפחות מיוצגות, עם מטרת לסייע להם בתקופה מאתגרת זו ולשמר את רווחתן.


תגים:

פרטנר #שירותים ללקוחות מבוגרים #קהילת החירשים #שירות לקוחות #כח המתנדבים #טכנולוגיה #תמיכה קהילתית #אפליקציה חדשה #שירות 24/7

כתיבת תגובה

Scroll to Top