כוח הקנייה של צרכנים הממוקדים ברווחה עובר את ה-1.1 טריליון דולר
מגמות אזרחיות בתחום הרווחה
דו"ח חדש של חברת מחקר השוק Circana משיקגו מצביע על כך שצרכנים הממוקדים ברווחה מחזיקים בכוח קנייה עובר את ה-1.1 טריליון דולר בארצות הברית. נתונים אלו מדגישים את הפוטנציאל השוקי המשמעותי עבור חברות המכוונות לספק את הביקוש הזה. רווחה משפיעה על כל היבטי התנהגות הצרכן ומקיפה מגוון רחב של תעשיות.
הגדרות חדשות של רווחה
עפ"י סקר של Circana, רווחה נתפסת על ידי הצרכנים כמאזן בין הגוף, הנפש והנשמה. “כשהפרקטיקות של רווחה נוגעות בכל היבטי חיינו, אופטימיזציה של הזדמנויות אלו היא יתרון עבור תעשיות רבות,” ציינה קריסטין הורנברגר, סגנית נשיא של Circana בתחום רווחה, יופי וטיפוח הבית.
תחומים פיזיים בעליה
היבט הפיזי של הרווחה כולל מספר תחומים המראים עלייה בשימוש כמו: שליטה במשקל, עיכול, ניהול כאב, דיאודורנטים, טיפוח שיניים וויטמינים. מחקרי Circana מצביעים על כך שצרכנים משלימים את צריכת החלבון מעבר לזמני הארוחות, עם עלייה של 18% במכירות של משקאות, אבקות ותוספי חלבון בשנת 2024 בהשוואה לשנה הקודמת.
בריאות נפשית ורווחה
במסגרת החיפוש אחר רווחה רגשית, Circana גילתה כי 77% מהאמריקאים שמים דגש על בריאותם הנפשית בנושאים כמו מתח, שינה, מצב רוח ומוטיבציה. יופי קשור באופן אינטימי להיבט זה של הרווחה; 46% מהנשים מקדישות זמן לטיפוח העור, יותר מ-30% מתאפרות או מעצבות את שיערן לעיתים קרובות יותר כדי לשפר את מצב רוחן, ויותר מרבע נוטות להשתמש בבשמים לשיפור מצב רוח.
השפעות על תעשיית היופי
“ההתפתחות של הרווחה סיפקה דחיפה לתעשיית היופי,” ציינה לריסה ג'נסן, יועצת בכירה לתעשיית היופי הגלובלית ב-Circana. “המוצרים בשוק מעבר לאיכויות הפיזיות שלהם, כגון טיפוח עור וטיפוח השמש, מספקים גם יתרונות רגשיים כמו בשמים, איפור וסידור שיער.”
חיפוש קהילה ומעורבות חברתית
החלק השלישי ברווחה כולל חיפוש אחר קהילה ומעורבות חברתית, המתקיימים בצורות שונות. נתוני הסקר מצביעים על כך שהשגת כושר נפשי היא הסיבה המרכזית להשתתפות בספורט – עם דירוג גבוה במיוחד בקרב נשים. בנוסף, רכישות ספרים לצרכים בריאותיים, כמו ספרי בריאות נפש, גיל המעבר, בישול בריא ומחלות, רומזות על שינוי בעמדות הצרכן בנושא הרווחה.
הבנות לעתיד
“רווחה היא פרדיגמה שמשתנה תמידית של פרקטיקות שעובדות יחד כדי להעניק עוצמה לפרטים,” ציינה הורנברגר. “כשהנוף של העדפות הצרכן מתמשך להשתנות, חברות שיתאימו את עצמן לעקרונות הרווחה יעמדו במעמד טוב prosper."
Circana היא ספקית טכנולוגיה, AI ונתונים לחברות המכהנות בקטגוריות של מוצרים הנצרכים במהירות, יצרני מוצרים עמידים ובתי עסק המחפשים לייעל את פעילותם. החברה מציעה אנליטיקה חזוית וטכנולוגיה כדי לאפשר ללקוחות למדוד את נתח השוק שלהם ולתפוס את ההתנהגויות הצרכניות המניעות את השוק
11 מחשבות על “קונים בריאים: כוחות רכישה של 1.1 טריליון דולר בשוק הבריאות והיופי בישראל”
אני רואה את הפוטנציאל העצום של תעשיית הבריאות והיופי בארץ! 💄💪🌿
זהו סימן חיוני לקיום תעשיית הבריאות והיופי בארץ! 💪🌿
מדהים לראות את כמות הכסף שמושקעת בתחום הבריאות והיופי בישראל! 💰💄
זו ענף מרתק, מעניין לראות איך הכסף יושקע בתחום הבריאות והיופי בישראל! 💸🏥🌸
איזה פרסומים יכולים להיות למוצרים החדשים האלה? 💄🌿
אמורחים לראות כיצד משקיעים בתחום זה! 💸
זהו חדשות מרשימות! 👏🏼
השקעה חשובה לבריאות ויופי! 💪🏼
זה מרשים מאוד! 💪🏼
השקעה נראה מרשימה באמת! 💰
איזה מספרים מרשימים! 🤑
סגור לתגובות