חודש לחנוכה: רשת קרפור מרסקת את מחירי הסופגניות בישראל
קרפור שובר את מחירי השוק
רשת קרפור, ענקית הקמעונאות, הודיעה על הורדת מחירים משמעותית במכירת סופגניות, עם מחיר חדש של 90 אגורות למיני סופגנייה ושקל אחד לסופגנייה רגילה. ההנחה חלה על עד ארבע סופגניות בכל עסקה מעל 70 ש"ח, והמחיר הזה יישאר בתוקף בלי הגבלת זמן, כל עוד מדובר במחיר מבצע.
התחרות בשוק הסופגניות
חודש לפני חג החנוכה, כאשר עונת הסופגניות מתקרבת, נראו רשתות שיווק אחרות מנסות להתאים את מחירי הסופגניות בעקבות הצעד הדרמטי של קרפור. במהלך השנים האחרונות, מחירי הסופגניות נשמרו גבוהים, אך הפעם נראה כי צעד זה מציע פתרונות חדשים לצרכנים הפועלים בתקופת החג.
קרפור: המרענה הישראלית
רשת קרפור מקווה להציג את עצמה כמובילה בתחום התחרות והשירות בענף הקמעונאות. הסניפים שלה פועלים בכל רחבי הארץ, כולל באזורים חרדיים, והחברה שואפת לספק שירות לכלל האוכלוסייה הישראלית. במאבקם על גיוס לקוחות, קרפור מצליחה להדגיש כי הצרכן האזרחי הוא המרוויח העיקרי מכל שינוי במחירים.
מסקנות
הורדת המחירים של רשת קרפור מביאה עמה תקווה לצרכנים, שהיו יכולת ליהנות מסופגניות במחירים מוזלים. עם כניסת עונת הסופגניות, האם יתייצבו שחקני שוק נוספים ויתמודדו עם התחרות שהציבה קרפור? זה רק הזמן יגלה.