ברית קיואית: שינויים בתיירות לקראת 2025
העדפות חדשות של ניו זילנדים
הגידול ברצון של ניו זילנדים לטייל ממשיך ללוות אותם, כאשר יש שינוי משמעותי ביעדים הנבחרים. בהתאם לדו"ח שנערך, ניכר כי היעדים הקרובים לבית זוכים לפופולריות רבה יותר לעומת שנים קודמות. 28% מהניו זילנדים מתכננים טיולים באוסטרליה, בעוד 18% במזרח אסיה. שימו לב כי כמות הנוסעים שמתכננים טיולים באירופה ירדה מ-27% ב-2023 ל-8% ב-2025.
ירידה בעניין ביעדים רחוקים
לפי הנתונים, רק 4% מהניו זילנדים מתכננים נסיעות לאמריקה הצפונית, ירידה מ-7% לפני שנתיים. הבדלי התקציב בין הנוסעים לאנשים שלא מתכננים לנסוע גם הם בולטים: רוב הנוסעים קיבלו תקציב של עד $5000, בעוד שכמעט חצי מהלא נוסעים חושבים שעליהם לתכנן תקציב של $10,000. "הפער הזה משקף הנחה בקרב האנשים שלא נוסעים שצריך יותר כסף ממה שנחוץ", מסביר בלית.
עלייה במודעות לביטוח נסיעות
ההשפעות של עידן הקורונה על טיולי הניו זילנדים חידדו את החשיבות של ביטוח נסיעות. 84% מהניו זילנדים מתכננים לרכוש ביטוח נסיעות לפני הנסיעה הקרובה שלהם, עלייה מ-72% בשנת 2022. המומחים מדגישים כי יש להכיר את הסיכונים ולדעת מה ע coverage של הביטוח, מעבר למגיפת הקורונה.
השפעת המדיה החברתית על תכנון הטיולים
המדיה החברתית הפכה חשובה יותר מתמיד כחלק מתהליך תכנון הנסיעות, כאשר ניו זילנדים שואבים השראה מתוכן מקוון ומשפיענים. "היכולת להשתמש במדיה כדי לגלות יותר חשוב מאוד", אומר בלית. משפחות וחברים יכולים לספק מידע, אך לא בהכרח הם טסו ליעדים שונים כמו שהמשפיענים עשו.
סיכום
לסיכום, למרות השינויים ביעדות ובתקציבים של ניו זילנדים המתכוונים לנסוע, הרצון לטייל נשאר חזק. ועם עלייה במודעות החשיבות של ביטוח נסיעות, ניכר כי האזרחים שואפים למקסם את חוויותיהם בחו"ל, גם אם מתוך מגבלות תקציביות