רעידת אדמה בתקשורת: ערוץ 10 להשקעות והרפתקאות כלכליות יוצא לקמפיין השקה עם סיסמת 'יש ערוץ כלכלה בישראל

ערוץ 10 משיק את ערוץ הכלכלה החדש

השקה של קמפיין רחב היקף

ערוץ 10 משיק את ערוץ הכלכלה החדש שלו באמצעות קמפיין השקה ייחודי שכולל שילוט חוצות, קמפיין דיגיטלי, פרסומים בעיתונות וכן אירועי השקה מיוחדים. סלוגן הקמפיין הוא "יש ערוץ כלכלה בישראל", ועלות קמפיין ההשקה נאמדת בכ-3 מיליון שקל.

מענה לצרכים של המשקיעים

ערן בר-טל, העורך הראשי של ערוץ 10, ציין כי הערוץ מזהה פוטנציאל גדול של צרכני תקשורת שלא קיבלו מענה בטלוויזיה – במיוחד המשקיעים. על פי בדיקות שוק, הקהל הפוטנציאלי בישראל עומד על כ-3 מיליון צופים, והערוץ שואף להרחיב קהל זה.

תוכן ותוכניות

הערוץ מציע תוכן כלכלי מגוון, עם דגש על ידיעות פיננסיות. במסגרת קמפיין ההשקה, הפיק הערוץ סרטוני תדמית שבהם משתתפים דמויות המייצגות מגוון מקצועות, כמו מנהל מסעדה, נהג מונית, חייל מילואים, עורך דין ואשת הייטק, כולם מתוך ניסיונם בתחום הכלכלה.

בנוסף, קמפיין החוצות כולל סמלי פלטפורמות השידור המובילות: הוט, יס, סלקום TV ופרטנר TV.

שידור חי 24/7

ערוץ 10 משדר 24 שעות ביממה בכל ימי העסקים, בין השעות 07:00 ל-24:00. תוכניות הערוץ משודרות בשידור חי מאולפנים במגדלי קונקורד בבני ברק ומאולפנים נוספים בבורסה לניירות ערך בתל אביב ובברוקלין, ניו יורק. בין מגישי הערוץ נמנים דני רופ, מעיין פרילוק, רועי כ"ץ, דפנה שחר ואחרים.

שיתופי פעולה וכתבים ברחבי העולם

הערוץ יוצר שיתופי פעולה עם גופי תקשורת נוספים ברחבי העולם ומחזיק בכתבים בארה"ב ובאסיה. הערוץ מציע גישה מקצועית לדיוני שוק ההון, השקעות אלטרנטיביות והשקעות ריאליות, במטרה להבטיח תוכן איכותי וברמה גבוהה עבור המשקיעים בישראל.

ערן בר-טל סיכם ואמר כי "בדומה למדינות רבות, גם בישראל יש צורך בערוץ טלוויזיה המפנה תשומת לב למשקיעים ומדווח בצורה מקצועית על התחום הכלכלי".

בהצלחה לערוץ 10 במשימתו החדשה להעניק פתרון לתחום זה בישראל

Scroll to Top