רשת 'סיטי מרקט' משיקה שירות משלוחים חדש באמצעות אפליקציית Wolt
שירות משלוחים חדש ונרחב
רשת 'סיטי מרקט', אחת רשתות הסופרמרקטים הפרטיות הגדולות בישראל עם כ-80 סניפים ברחבי הארץ, הודיעה היום על השקת שירות משלוחים חדש בשיתוף פעולה עם אפליקציית Wolt. שירות זה יאפשר ללקוחות להזמין מאות פריטים במגוון קטגוריות כגון מוצרי חלב, ביצים, תחליפי חלב ובשר, מוצרים אורגניים, רטבים, שימורים, חומרי ניקוי והיגיינה, גלידות, לחמים, חטיפים, דגני בוקר, משקאות ואלכוהול.
זמינות השירות
השירות יפעל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, בהתאם לשעות פתיחת הסניפים וזמינות Wolt באזורים הרלוונטיים. העסקות יתחילו בסניפי ראשון לציון ובאר יעקב, ובשלב מאוחר יותר יעמוד השירות לרשות לקוחות נוספים בכל רחבי הארץ.
פרטי המשלוחים
המשלוחים יסופקו עד לבית הלקוח בזמן ממוצע של כ-30 דקות, בעלות משלוח של 10 ש"ח עם הזמנה מינימלית של 70 ש"ח. יוסי שוורץ, מייסד ומנכ"ל רשת 'סיטי מרקט', ציין כי "השקת המשלוחים ב-Wolt היא חלק מהמחויבות שלנו להנגיש חוויית קנייה איכותית, זמינה ומהירה – במיוחד בזמנים רגישים, בהם כל דקה וכל פריט חשובים".
סיכום
השירות החדש מציע פתרון נוח ויעיל ללקוחות המעוניינים לבצע רכישות מהמגוון הרחב של המוצרים שמציעה רשת 'סיטי מרקט'. השירות מתוארת כהזדמנות להקל על חוויית הקנייה ולספק את הצרכים היומיומיים ביעילות מרבית.
תגיות: סיטי מרקט, שירות משלוחים, Wolt, קניות אונליין, סופרמרקטים, צרכנות, ישראל