רשת רמי לוי ממשיכה להוביל כהרשת הזולה בישראל: סקר חדש חושף את העדפת הצרכנים לקראת החגים

רשת רמי לוי מובילה בסקר סל קניות זול בישראל

נתוני סקר מעידים על עדיפות הצרכנים

בשנים האחרונות, רשת רמי לוי מיצבה את עצמה כאחת מהרשתות הזולות ביותר לצרכן הישראלי. סקר חדש, שפורסם על ידי מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה, מחזק את הטענה הזו. בבדיקת סל הקניות הזול ביותר לקראת החגים, העדיפו 39% מהמשיבים את רשת רמי לוי.

תוצאות נוספת מהסקר

במקום השני בסקר ממוקמת רשת "אושר עד", עם 30% מהמשיבים המעדיפים אותה. במקום השלישי שותפות שתי רשתות – "יש חסד" ו"יוחננוף" – כל אחת מהן קיבלה 6% מהמשיבים. לאחר מכן, רשת שופרסל קיבלה 5%, ורשת חצי חינם 4%.

בין הרשתות שממוקמות במקום האחרון נמצאות קרפור עם 2% ורשתות כמו וויקטורי, קשת טעמים, טיב טעם, מחסני השוק, יינות ביתן ודאבח עם אחוז אחד בלבד כל אחת.

תגובתה של רשת רמי לוי

ברשת רמי לוי חגגו את ההישג ובפוסט ברשתות החברתיות נכתב: "רמי לוי שוב מובילה כרשת הזולה בישראל. החג הזה אפשר למלא את העגלה בלי חשש ולהנות מחג שמח, טעים ומשתלם במיוחד".

דגשים על הכנסות הצרכנים

נתונים נוספים מהסקר מצביעים על כך שבעלי הכנסה נמוכה מהממוצע בחרו ברשת רמי לוי בשיעור של 36%. לעומתם, בעלי הכנסה גבוהה מהממוצע העדיפו את רשת רמי לוי בשיעור של 46%.

הסקר נערך בסוף חודש אוגוסט האחרון, והוא מתבסס על מדגם ארצי של 500 משיבים

Scroll to Top