פרסומות Super Bowl של "פולאריס" ומגמות השיווק המתחזקות בתחום בתי האבות
מגמות שיווק בתחום בתי האבות
במהלך ה-Super Bowl של 2025, צופי טלוויזיה במדינת וויומינג עשויים להיתקל בפרסומות לא רק של מותגים כמו בודווייזר, Hellman's ומוצרי דוריטוס, אלא גם של מרכז השיקום והטיפול "פולאריס". פרסומות אלו מצביעות על מגמות שיווק רלוונטיות בתחום בתי האבות, ביניהן השאיפה ל-"edutainment" והצורך לפנות לקהלים שונים.
שיווק בתי האבות הוא אתגר משמעותי, שכן מדובר במוצר שלא רבים רוצים בו; זה מה שנדרש בשעת צורך. על השיווק בתחום זה להיות יצירתי ולהבין את אורח החיים של האנשים שאליהם הוא פונה, כך אמרו המומחים ל-Skilled Nursing News. לאור זאת, חשוב לא רק לפנות למטופלים ולדיירים, אלא גם לשותפי הפניות.
אסטרטגיות שיווק לעסקי השיקום
כריסי פלמינג, סגנית נשיא בכירה בתחום התקשורת והמיתוג בחברת Complete Care Management בניו ג'רזי, מדגישה כי פרסומות שנועדו לשותפי הפניות ופרסומות עבור הדיירים ומשפחותיהם מהוות את שני סוגי המודעות העיקריים. חשיבותם של הקמפיינים הללו עולה כאשר הם מצליחים לפנות לשני הקהלים במקביל.
הפורטל של Complete Care כולל כ-90 מתקנים ב-7 מדינות. פלמינג מסבירה כי כאשר היא חיפשה מקום לגור בו עבור סבתה, היא נתנה עדיפות לחוויית הדייר, אך לא כל דור שם זאת בראש סדרי העדיפויות. המאמץ הוא להציג את בית האבות באופן מלהיב, תוך כדי חינוך הציבור לגבי רמת הטיפול המוצעת.
פלמינג מוסיפה: "אנו קוראים לזה edutainment. אנו רוצים לספק להם משהו מלהיב, אך גם לחנך; זה חלק גדול ממה שאנחנו מנסים לעשות בקמפיינים שלנו".
האיזון בין "edutainment" והצגת השירותים
שיווק מוצרים רפואיים דוגמת בתי אבות מצריך שיתוף פעולה כדי להישאר בתחום הרגולציות. Complete Care מעסיקה צוות של מדיה חברתית עם מנהלי מדיה בכל איזור, המספקים שמירה על עמימות פרטיות.
בנוסף למודעות ה-"edutainment" המתמקדות באורח החיים של הדיירים, רבות מהקמפיינים של החברה מתמקדות בדרכים להציג את תוכניות השירות שלה לשותפי בתי החולים. פלמינג מוסיפה כי "חשוב לנו לא רק לומר שאנחנו נעשה משהו, אלא גם להראות להם מה עשינו".
מילות מפתח והבנת צרכי השוק
מנהלים בתחום מציינים כי קיימת בלבול גדול בין המילים המתארות את סוגי הטיפול השונים לאחר שחרור מבית החולים. הגורמים והאצבעות המוטבעות סביב המונחים שואפת שצורכי השוק יתמקדו במונחים שמבולבלים במובן.
ג'יימס ג'ונסון, מנהל מוצר בחברת התקשורת Further, טוען כי יש ישויות שמבזבזות משאבים על מילות מפתח שעלולות להיות יעילות יותר בקמפיינים של אנשי מקצוע בתחום הבריאות שקשורים לבריאות התנהגותית.
השפעה על תקציבי הפרסום
בהתאם לכך, כרגע מרבית תקציבי השיווק דרושים מאוד לשהות קצרות טווח של מטופלים בגביית Medicare, למרות הביקוש הגובר לשהות ארוכת טווח בגביית Medicaid. ג'ונסון מוסיף כי "כל הספקים באמת מתמקדים במערכת קיבול לטווח הקצר", וכתוצאה מחוסר בהירות במונחים, מפעילים משאבים מיוחדים לתחרות מול יריבים שהיכולות שלהם גבוהות משמעותית.
המשמעות היא שספקי סיעוד נאלצים להתחרות עם חייבים ולמומחים בבריאות התנהגותית, אותם מעמידים מהמותגים הגדולים שמהםושהות שלהם שוות יותר.
באופן כללי, השוק משקף תחרות שגברה על מתודולוגיות שיווק שסקרן כמו במגוון מתקנים אחרים