כיצד להוסיף תגי אמון לדפי לבדיקה ב-WooCommerce ולשפר את מכירותיכם
לאחרונה, בעלי חנויות אונליין מתמודדים עם אתגרים רבים כאשר מדובר על המרת מבקרים לרוכשים. רבים מהם נתקלים בתופעה בה מבקרים עוזבים את עגלות הקניות שלהם דווקא בעמוד התשלום. הסיבה העיקרית לכך היא חוסר ביטחון לגבי הסכמתם לחשוף את פרטי הכרטיס אשראי שלהם. פתרון אחד שמסייע להגביר את תחושת הביטחון של הלקוחות הוא הוספת תגי אמון לדף התשלום.
מה הם תגי אמון?
תגי אמון הם אלמנטים חזותיים או אייקונים שנועדו להרגיע את המבקרים לגבי אבטחת הנתונים באתרכם. הם עשויים לכלול סמלים כגון "תשלום מאובטח", "החזר כספי" ו"סוחר מאומת". סימנים אלה משמשים כהבהרה לכך שהאתר אמין ומספק הגנה על מידע אישי ופרטי תשלום.
יתרונות השימוש בתגי אמון בחנות האינטרנטית שלך
שימוש בתגי אמון אינו רק עניין של מראה מקצועי; זהו צעד חשוב שמפחית את החששות של הלקוחות ומשפר את הסיכויים שהם יבצעו רכישה. להלן כמה מהיתרונות המרכזיים של תגי אמון:
- הפחתת נטישת עגלות: ספקות אבטחה הם אחת הסיבות העיקריות לנטישות בעגלות קניות. תגים כמו "תשלום מאובטח" יכולים להעניק ללקוחות ביטחון על כך שמידע שלהם מאובטח.
- הגברת ההמרות: הוספת תגי אמון יכולה להעלות את שיעור ההמרה בעד 42%.
- ביסוס סמכות: תגים כמו "סוחר מאומת" או תגים מספקי תשלום מוכרים מגדילים את האמינות של האתר שלך.
סוגי תגי אמון שניתן להשתמש בהם
כדי להבטיח שהלקוחות יהפכו לרוכשים, חשוב לבחור את סוגי תגי האמון המתאימים. להלן כמה מהסוגים הנפוצים:
תגי תשלום מאובטח
תגים אלה, המציינים שהאתר שלכם משתמש בהצפנת SSL, מביאים ללקוחות את ההרגשה שפרטיהם מאובטחים.
תגי ספקי תשלום
השתמשו בלוגואים של מעבדי תשלום מוכרים כמו PayPal או Stripe על מנת להוסיף שכבת אבטחה נוספת ללקוחות.
תגי שביעות רצון הלקוח
הצגת תגים כמו "החזר כספי" או "משלוח חינם" יכולים לשפר את ההרגשה של הלקוחות ולהגביר את הסיכויים שהם יבצעו רכישה.
כיצד להוסיף תגי אמון לדפי הבדיקה ב-WooCommerce
הוספת תגי אמון לדפי הבדיקה של WooCommerce יכולה להתבצע בשיטות שונות:
שיטה 1: הוספת תגי אמון באמצעות קוד מותאם
באמצעות תוסף כמו WPCode, תוכלו להוסיף קוד מותאם אישית בקלות. ראשית, התקינו את התוסף ולאחר מכן הוסיפו את קודי התג בהתאם לצורך.
שיטה 2: הוספת תגי אמון באמצעות תוסף
אם אתם מעדיפים לשמור על פשטות, ניתן להשתמש בתוסף כמו FunnelKit, שמספק תבניות שהן מעוצבות מראש וכוללות תגי אמון.
שיטה 3: הוספת תגי אמון עבור מוצרים דיגיטליים
אם אתם מוכרים מוצרים דיגיטליים באמצעות Easy Digital Downloads, הוספת תגי אמון היא פשוטה. גם כאן ניתן לעשות שימוש ב-WPCode להוספת תגי האמון במקומות הנכונים.
טיפים לשימוש בהוכחת חברתית
להצלחה של תהליך ההמרה, יש לשים לב שהתגים מעוצבים בצורה התואמת את סגנון האתר שלכם ושהם מונחים במקומות שמושכים את העין. מומלץ לערוך ניסויים A/B כדי לבדוק אילו תגים ומקומות הם היעילים ביותר בחנות שלכם.
שימוש בתגי אמון הוא דרך פשוטה על מנת להגדיל את אמון הלקוחות באתר שלכם ולשפר את הסיכויים להמרה במכירות
זה יכול להיות מאוד יעיל להגדיל את המכירות שלך כאן!
מאמין שרמזי האמון יכולים להוביל למכירות יותר בחנות שלך!
אני מאוד מתרגש לנסות את זה בחנות שלי!
אני בהחלט צריך לנסות את עצמי עם רמזי האמון בוורדפרס!
המדריך מאוד מועיל, אשמח לנסות את הרעיונות בחנות שלי!
איך ניתן ליצור רמזי אמון בוורדפרס?
אשמח לנסות את הרמזים לעמוד הצ'קאאוט בחנות שלי!
תודה על העצה המועילה!