דילוג לתוכן

תדיראן משיקה קמפיין מהפכני בעזרת טכנולוגיית בינה מלאכותית: מציגה את החדשנות בענף המיזוג!

2025-03-09 20:09:00

תדיראן משיקה קמפיין מזון בינה מלאכותית ראשון מסוגו

מהלך חדשני בענף המיזוג

חברת תדיראן, המתמחה במיזוג אוויר בישראל ובבעלות חברת כור תעשיות, השיקה קמפיין חדשני המבוסס כולו על טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI). מדובר במהלך ראשון מסוגו בענף המיזוג, שנועד להצגת עוצמת המותג וטכנולוגיות מתקדמות שמשקפות את החדשנות של תדיראן גם בשיווק ובפרסום.

איסוף וניתוח נתונים

הקמפיין של תדיראן, אשר הוקם בשיתוף עם משרד הפרסום 'ארלו דיגיטל' מבית 'ראובני פרידן' ובית הפוסט FLOW, משתמש בטכנולוגיית בינה מלאכותית ליצירת אפקטים ויזואליים וגרפיקה בתנועה. בכך נבנית תוכן מדויק תוך חיסכון בזמן ובמשאבים. הקמפיין ישודר בערוצי הדיגיטל המובילים, על גבי פלטפורמות הסושיאל ובנכסים הדיגיטליים של החברה.

הצצה למאחורי הקלעים

בסרטון הקמפיינים מוענק לצופים מבט אל מאחורי הקלעים של החברה, עם מסע דיגיטלי שבו מוצגים תהליכי עבודה מהנדסה ומחקר ופיתוח ועד לוגיסטיקה המבטיחה מוצר באיכות הגבוהה ביותר ללקוחות.

התייחסויות ממנהלי החברה

נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק של תדיראן, ציינה כי "הקמפיין מצטרף למהפכת ה-AI שעוברת תדיראן בכל אגפיה. אנו גאים להיות הראשונים בענף שמשתמשים בטכנולוגיה זו ככלי מרכזי בקמפיין, מתוך הבנה שהעתיד שייך לחדשנות וליצירתיות פורצת דרך".

יניב פרטוש, מנכ"ל משותף בארלו דיגיטל, הוסיף כי "קמפיין תדיראן הוא דוגמה מצוינת ליכולות של בינה מלאכותית בפרסום, והוא מספק למותגים אפשרות להציג את עצמם בדרך חווייתית וחדשנית".

תגובות לכתבה

תגובות הקוראים לכתבה מתקבלות ותתפרסמנה בהתאם למדיניות המערכת.

תגים

#תדיראן #בינה_מלאכותית #שיווק #פרסום #מיזוג #טכנולוגיה #חדשנות

Scroll to Top