דילוג לתוכן

תורים מתארכים ברשתות המזון: הישראלים ממהרים להצטייד לצורך חירום עם עלייה דרמטית בביקוש למוצרים חיוניים

תורים ארוכים נרשמים ברשתות המזון; ביקוש גובר לציוד חירום

עלייה חדה בפעילות סניפים עירוניים

בשעות האחרונות נרשמה נהירה לסניפי רשתות השיווק ברחבי הארץ, כאשר ישראלים רבים ממהרים להצטייד במוצרים בסיסיים וציוד לשעת חירום. לאחר שחלק מהציבור החל את ההצטיידות כבר במהלך הלילה בחנויות נוחות, הבוקר נרשמה תוספת מדהימה של פעילות בסניפים העירוניים.

דיווחים על ביקוש הולך וגובר למוצרים חיוניים

רשת קרפור דיווחה על עלייה של 500% בפעילות בסניפים העירוניים. רבים מהקונים בוחרים לקנות בסניפים השכונתיים, קרוב לבית, במקום בסניפי הדיסקאונט בפרברים. הביקוש למוצרים לעזרה ראשונה הלך וגדל באופן דרמטי, כאשר נרשמים נתונים הבאים:

  • מים – עלייה של 500%
  • מזון יבש – 400%
  • חיתולים ומוצרי תינוקות – 350%
  • נייר טואלט – 300%
  • מוצרי חלב – 200%
  • סוללות – 1000%

בנוסף, שירות המשלוחים "וולט" דיווח על עלייה חדה בהזמנות – גידול של 150% ברשתות המזון השונות הנכללות בשירות. המוצרים המבוקשים ביותר כוללים חלב, קוטג', מים מינרליים, עגבניות, מלפפונים, במבה, חלה ובננות.

היערכות מוקדמת של רשתות המזון

רשת מחסני חשמל דיווחה על עלייה דרמטית ברכישת ציוד חירום כגון סוללות גיבוי, גנרטורים ותאורת חירום. בשעות המוקדמות של הבוקר, חנויות נוחות רבות נפתחו כדי לשרת את הלקוחות, כאשר חלק מהן נערכו מראש למצב החירום. "לא קיבלנו הוראות, אבל הבנו שכדאי להיערך. ווידאנו אספקת חשמל, גנרטורים, מלאי ולוגיסטיקה," התייחס בכיר באחת מהרשתות.

סיכום המצב

המצב הנוכחי מזכיר את האתגרים הקודמים שניצבו בפני הציבור הישראלי. עם זאת, המוכנות והתגובה המהירה של הצרכנים והקמעונאים מבטאת את הרצון להיערך למצבים בלתי צפויים. בשעות הקרובות צפויה המשך הפעילות העוסקת בהצטיידות במוצרים חיוניים.

לקריאה על תוכן נוסף והשקת מוצרים חיוניים, בקרו בעמוד של אלי-אקספרס וקנו באינטרנט.

Scroll to Top