2025-03-13 05:41:00
הנהג לא עצר בתחנה?
תכונה חדשה באפליקציית הופאון
אפליקציית הופאון השיקה תכונה חדשה המאפשרת למשתמשים לדווח על איחורים, תקלות וליקויים בשירות התחבורה הציבורית בלחיצה אחת בלבד. במקום לחפש את שירות הלקוחות, כעת ניתן לשתף מידע בצורה קלה ונוחה ישירות מהאפליקציה.
יוזמה של ארגון 15 דקות
הפיתוח החדש הוא יוזמה של ארגון 15 דקות, שמטרתו היא לאסוף מידע מהמשתמשים על חוויותיהם בשירות התחבורה הציבורית. הנתונים שייאספו יהפכו לדירוג של איכות השירות, מה שיאפשר למשתמשים לקבל תמונה אמיתית על רמת השירות.
פיקוח בזמן אמת
בעזרת התכונה החדשה, תוכלנה הרשויות לבצע פיקוח בזמן אמת ולהגיב לאירועים ולבעיות המשתמשים במיידי. מנכ"לית 15 דקות ציינה כי "נהפוך את התסכול לעשייה", והדגישה את החשיבות של חוויית הנוסעים בשירות התחבורה ציבורית.
סיכום
המאמצים לשפר את השירות בתחבורה הציבורית באמצעות טכנולוגיה ונתונים ישפרו את חווית המשתמש, ויאפשרו לתושבים לדווח על בעיות בקלות. אם יש לכם חוויות לשתף, אל תהססו לנצל את התכונה החדשה ולסייע בשיפור השירות.
תגים
תחבורה ציבורית, אפליקציה, דיווח תקלות, 15 דקות, שירות לקוחות, איכות שירות