דילוג לתוכן

תערוכת האוכל המיוחדת בניו יורק חושפת טרנדים חדשים: ממתקים עם חלבון, מזון נוח בטעמים בינלאומיים ומשקאות מעוררי השראה

תערוכת המזון המיוחד הקיץ 2025 בניו יורק

תערוכה שנערכת שוב בעיר הגדולה

שוב התאגדה תעשיית המזון המיוחד בעיר ניו יורק במסגרת תערוכת המזון המיוחד הקיץ 2025 (SFFS). במלאת 69 שנים לאירוע, אירחה האגודה למזון מיוחד את התעשייה במרכז ג'אוויטס לשלושה ימים של תצוגות מוצרים, סמינרים להזנה והזדמנויות לרשת קשרים. כריס קמפבל וג'ורג' האג'ר מ-FI סיירו ברחבת התצוגה במהלך האירוע, מציגים כמה מהטרנדים הבולטים.

טרנד מס' 1: קונפקציית חלבון

חברת SprinkleBites, המתמחה במזון עם חלבון גבוה, עמלה על הכרת הרעיון ההולנדי של "האגלסלאג" – פיזור שוקולדים מעל טוסט – לצרכנים האמריקאיים. המוצרים ללא סוכר, בצבעים טבעיים ומכילים 5 גרם חלבון בכל מנה. חברת Rotten Sour, המתמודדת עם שוק הממתקים החמוצים באמצעות גישה בריאה יותר, מדגישה את המיקוד שלה ב"מתוק כדי להיות טעים". אך האם יש יתרונות בריאותיים? ללקוחות יש 3 גרם חלבון ו-6 גרם סיבים המקדמים פעילות פרה-ביוטית, ללא צבעים סינתטיים. המנכ"ל מייקל פישר ציין כי המסר המרכזי הוא להדגיש את החוויה הכייפית שציפיות הצרכנים בממתק.

דרון פיטרסן, נשיא Baked By Sticky, ציינה את עליית חלבון בשוק ופרסמה לאחרונה עוגיות ובראוניז עם תכולת חלבון גבוהה באמצעות המוצר המוביל של Just Egg. "חלבון זה לא טרנד, זו חובה," היא ציינה, והוסיפה כי הכרחי לספק לצרכנים את חלבון הנדרש בעתיד.

טרנד מס' 2: מזון בינלאומי נוח

צרכנים מגלים עניין רב באפשרויות נוחות ומחפשים טעמים בינלאומיים. קלפנה קטהינידי, מייסדת Kay's, הציגה מוצרי מזון הודי המיועדים להקל על הכנת אוכל תוך חיסכון בזמן. חברת Lentiful הציעה גביעי עדשים כתחליף לראמן, המיועדים לארוחת צהריים נוחה ובריאה. המוצרים מכילים טעמים בינלאומיים כמו צ'ילי ירוק מקסיקני וקארי קוקוס תאילנדי וכוללים אפשרויות נמוכות נתרן.

חברת Long Weekend הציגה מרקים קפואים עם קארי קוקוס תאילנדי, והשקיעה במתכונים בשירותי מזון כמו גם חנויות נוחות, לצרכים מהירים ופשוטים.

טרנד מס' 3: משקאות, משקאות, משקאות

אוהבי המזון לא יופתעו כי משקאות גם הכיבשו את התערוכה, כפי שנראה גם בתערוכת האגודה הלאומית למסעדנות earlier this year. בריחת טעמים בינלאומיים הגיעה לעולם המשקאות עם Bollygood, שהציעה סדרת לימונדות מבעבעות הכוללות טעמים כמו ג'ינג'ר ונענע. היזם מקסין הנדרסון שיתף שהמוצרים מבוססים על מתכונים משפחתיים ומיועדים לאוכלוסייה הנורמטיבית בצפון אמריקה.

טרנד מס' 4: טיק טוק בכל מקום

השיחות על הרצפה זרמו בכיוון המדיה החברתית, כששחקנים בתעשייה שאלו, "איך אתם בטיק טוק שופ?" יותר ויותר מותגים מתכננים אסטרטגיות יציאה לשוק עם תעדוף הפצה דרך פלטפורמות מדיה חברתית, במקום ערוצים מסורתיים כמו Amazon.

למשל, מותג חלב צמחי Narra סיפר ל-FI שה-Latte חלב שיבולת שועל עם תות מצא הצלחה בטיק טוק שופ, כשהוא ממיר צרכנים למוצר גם אם נכשלו בעבר באהבת MATCHA. עוד פרטים מהקו כולל תה חלב שחור ותה חלב באולונג קלוי.

סיכום

תעשיית המזון המיוחד מציגה אינספור מגמות מרתקות שמשקפות את הביקוש ההולך וגדל למוצרים בריאים, נוחים ובעלי טעמים בינלאומיים, תוך הדגשה של הכוח שהמדיה החברתית מביאה לשוק המזון. בשעה שהכלכלה עומדת בפני אתגרים, הצריכה במוצרים מזון שונים נותרת גבוהה – ועזרה ראשונה לצרכנים בפתרונות יש להם כיום קיום יום-יומי

Scroll to Top