31 ימי יין גרמני: קמפיין חדש שיגלה את המגוון המפתיע של היינות הגרמניים מעבר לריזלינג

ימי היין הגרמני – מסעות לקידום היין הגרמני

קמפיין חדש לקידום היין הגרמני

Wines of Germany UK עתיד להשיק את קמפיין ה-31 Days of German Wine ביולי הקרוב, בעקבות הצלחת קמפיינים קודמים של 31 Days of German Riesling. הקמפיין החדש יוקדש לכל סוגי היין מגרמניה, במטרה לחשוף את הצרכנים לאיכות ולמגוון של היינות הגרמניים, במיוחד לאלו שאינם ריזלינג.

גיוון ומגוון

אן קרביהיל MW, מומחית ליין גרמני, ציינה כי מדובר בהזדמנות מצוינת להציג את היינות מגוון רחב של סגנונות, מהטבעי והמודרני ועד המסורתי והקלאסי, וכוללים גם פריטים כמו דגלים וקישוטים לקמפיין. "זו דרך מצוינת להפתיע את הצרכנים ולפתוח להם את העיניים לעולם היין הגרמני," אמרה קרביהיל.

יתרונות למשתתפים

המשתתפים בקמפיין ייהנו מתמיכה רבה, כולל הכשרה מקוונת לפני הקמפיין, ערכות טעימה, מענקים כספיים לאירועים לקידום משמורים, ופרסים עבור הקמפיינים הטובים ביותר. לפי נתוני הקמפיינים הקודמים, חלה עלייה ממוצעת של 349% במכירות, דבר המעיד על הצלחת הקמפיין לעודד יצירתיות ומעורבות.

התפתחות תודעת היין הגרמני

עם הזמן חלה התקדמות בתפיסת היין הגרמני בשוק. חלק מהצרכנים עדיין נושאים עימם דעות קדומות כאשר מדובר ביינות גרמניים, אולם ישנן התפתחויות רבות והשוק מציע היום הרבה יותר מבעבר, במיוחד בתחום יינות שאינם ריזלינג. "נראה שהצרכנים הפכו לערים לפוטנציאל הקיים ביינות גרמניים, ובמיוחד ליינות לא ריזלינג," הוסיפה קרביהיל.

טיפים לסוחרים ולמסעדות

קרביהיל ממליצה לבעלי ענף היין לבקר בגרמניה במטרה לטעום ולהכיר את יצרני היין. "אין תחליף לחוויה של לשהות בין הכרמים ולראות את ההבדלים בין האזורים השונים." גם אם לא ניתן לצאת למסע לגרמניה, יש לשוחח עם יצרני יין כאשר הם נמצאים בבריטניה, ללמוד על התהליכים והמאמצים שהם משקיעים ביצירת היינות.

סיכום

היינות הגרמנים לא רק שמציעים גיוון רב אלא גם מציעים רמות איכות גבוהות בתקציבים נגישים. עם קמפיין ה-31 Days of German Wine הקרוב, יש להזדמנות גדולה בשוק, להציג לצרכנים את המגוון המדהים והאקלים אשר מצמיח יינות בריאים וטובים.

להירשם לקמפיין

בתקופת הקמפיין, מזמינים Wines of Germany UK יצרנים, ברים ומסעדות לקחת חלק ולקדם את ההיצע הגרמני, ובכך ליהנות מהטבות והזדמנויות לשפר את מכירותיהם

Scroll to Top