דילוג לתוכן

טיקטוק משיקה פיצ'רים חדשים לניהול תוכן אישי ומוקדמת לאמנים – כך תשלוטו בפיד שלכם!

טיקטוק משיקה פיצ'רים חדשים לשיפור חוויית המשתמש

ניהול נושאים

טיקטוק הודיעה על השקת פיצ'ר חדש בשם "ניהול נושאים" שיאפשר למשתמשים להגדיר את תדירות הופעת התכנים בתחומים ספציפיים בפיד האישי שלהם. פיצ'ר זה נועד לתת למשתמשים שליטה רבה יותר על תוכן הפיד, כך שיוכלו לקבוע כמה פעמים יופיעו סרטונים בנושאים כמו אומנות, טיולים וספורט. יש לציין כי האפשרות אינה כוללת חסימה מוחלטת של הנושאים, אלא ניתנת לשליטה בתדירות ההופעה בלבד.

פילטרים חכמים של מילות מפתח

כחלק מהמאמצים לשדרג את חוויית המשתמש, טיקטוק השיקה גם את "פילטרים חכמים של מילות מפתח". פילטרים אלו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת של בינה מלאכותית, המאפשרת סינון תוכן לא רצוי על ידי זיהוי לא רק של מילות המפתח שהמשתמש בחר, אלא גם של מילים נרדפות ותוכן דומה. בשלב זה, משתמשים יכולים להגדיר עד 100 מילים לסינון, כאשר צפויה הרחבה ל-200 מילים בעתיד.

TikTok for Artists

בנוסף, טיקטוק הציגה את הפלטפורמה החדשה TikTok for Artists, שנועדה לספק לאמנים ולמנהלי מוזיקה כלים ונתונים המיועדים לקידום והפצה של יצירותיהם. הפלטפורמה כוללת דאשבורדים עם נתוני ביצועים עדכניים, כמו מספר צפיות ולייקים, ומספקת תובנות נוספות לאופטימיזציה של אסטרטגיות קידום. פיצ'ר ייחודי נוסף הוא Pre-Release, המאפשר לאמנים לקדם אלבומים לפני השחרור, בעוד שמעריצים יוכלו לשמור את האלבום המתקרב לספריית המוזיקה שלהם ב-Spotify או Apple Music.

טיקטוק מתכננת להרחיב את הפלטפורמה למדינות נוספות בתקופה הקרובה, כולל ישראל.

הפיצ'רים החדשים מצביעים על מחויבות טיקטוק לשפר את חוויית השימוש, להעניק למשתמשים יותר שליטה על התוכן שהם צורכים ולהעצים את האמנים בפלטפורמה

Scroll to Top