השינויים המהירים בסצנת האירוח והקמעונאות של שארלוט
היכן ממוקדת ההשקעה
פרק הפודקאסט הנוכחי מוגש על ידי חברת קוקה-קולה קונסולידייטד, המשווקת המקומית של קוקה-קולה בשארלוט והבוטלר הגדול ביותר בארצות הברית. לאחרונה, החברה השקיעה 15 מיליון דולר במתקן שלה במונרו, אשר כלל הקמת אקדמיה להכשרה טכנית, הראשונה מסוגה במערכת קוקה-קולה. מידע נוסף זמין באתר www.CokeConsolidated.com/media.
סביבה תחרותית מתפתחת
סצנת האירוח והקמעונאות של שארלוט משתנה במהירות, כאשר מומחים מהענף מציינים שהשוק משגשג אך גם נעשה תחרותי יותר. כניסת שחקנים חדשים לשוק מעלה את הציפיות של הצרכנים. שכונות כמו סאות' אנד משחקות תפקיד מרכזי בהצבת שארלוט על המפה, בזמן ששווקי הקמעונאות בפרברים, כדוגמת בולנטיין, סאות' פארק והנטרסוויל, מתחילים לקבל תנופה ולענות על צרכים משתנים בחיים.
המגמות המובילות את השוק
דו"ח חדש בשם "המדריך לאירוח ולקמעונאות בשארלוט 2025" משרטט את המגמות המרכזיות אשר מעצבות את נוף הקמעונאות בעיר. בפרק הנוכחי של הפודקאסט, עורך הלדגר טוני מציאה מצטרף לשלושה מנחים שתרמו לדו"ח:
- דניאל גיבסון מ-NstartDay, סוכנות שיווק המתמחה בקמעונאות, אירוח ונדל"ן.
- אדם ויליאמס מ-Rebel Rebel, חברת ייעוץ קמעונאית עירונית המעניקה שירותים של תיווך וייעוץ.
- בריאן סות'וויק מ-Southwick Architecture + Interiors, משרד לעיצוב פנים ואדריכלות המתמחה באירוח.
ניתוח שינויים במבנה הפיתוח בעיר
המנחים עוסקים בשינויים שהם עדים להם במבנה הפיתוח של העיר, כולל עליית הקמעונאות בפורמטים קטנים יותר, הציפיות החדשות של הצרכנים וכיצד המפתחים והמסעדנים יכולים להסתגל כדי לבלוט בשוק תחרותי.
אזורים עולים וחוויות משולבות
הנושאים שצפויים להתפתח כוללים את השפעתה של סאות' אנד כמעוז קמעונאות ומסעדנות, כיצד אזורים פרבריים מחדש את מושגי התכנון המקומי, ואיך עסקים חדשים יכולים לחשוב על מיקום. כמו כן, נבחנת עליית ה"עונג-אכילה" – השילוב בין מסעדה לפעילויות כמו פיקלבול.
שינוי דפוסי העבודה
השיפוטים החדשים בעבודות משפיעים גם על הקמעונאות בשכונות, עם מגמות נוספות המקדימות את פני התעשייה באופק המיידי.
לסיום, אנו מקווים שתיהנו מהשיחה עם דניאל גיבסון, אדם ויליאמס ובריאן סות'וויק!
הפרק הזה של פודקאסט הלדגר הוכן על ידי לינדזי בנקס