נערכים לעומסים הצפויים: קרפור ישראל משיב לצרכים
התבטאות המנכ"ל
מיכאל לובושיץ, מנכ"ל קרפור ישראל, שוחח עם 'קול חי' והדגיש כי החברה נערכה מראש לעומסים הצפויים. "הערכנו שהולך לקרות משהו. הצטיידנו בכל המוצרים שהישראלים נוטים לרכוש בזמנים כאלה. שלחנו לסניפים משטחים שלמים של מים ונייר טואלט," ציין לובושיץ.
מוצרים מבוקשים
לובושיץ ציין את המוצרים המבוקשים ביותר במהלך התקופות הללו. בין המוצרים נמצאים:
- מים – הצריכה של מים חלה עלייה משמעותית.
- חטיפים – חלה גידול של מאות אחוזים במכירות חטיפים, במיוחד לנוכח שהילדים נמצאים בבית.
- שימורים – כמו כן, חלה עלייה במכירות שימורים אשר מספקים פתרון נוח ומהיר במהלך תקופות אלו.
בנוסף, לובושיץ ציין כי מכירות הבשר מתחזקות, כיוון שאנשים מבשלים יותר בבית ופחות יוצאים למסעדות.
הבטחה לצרכנים
לובושיץ הדגיש: "לא יהיה חסר אוכל ומצרכי מזון בישראל. הצרכנים יכולים להיות רגועים." הביטחון בנוגע לאספקת המזון בזמן דחק חשוב עבור ציבור הצרכנים אשר מתמודד עם אי ודאות בשגרת יומם.
למידע נוסף, עקבו אחר העדכונים באתר